• Hallo,

    Ik zit een tijdje al met een dilemma..
    Ik heb een tijdje terug voor de lol met een vriendin op Omegle gezeten en met mensen gechat. Daar kwam ik een jongen tegen die precies hetzelfde als mij denkt en doet.
    We hebben elkaar op Facebook toegevoegd en daar bijna elke dag tegen elkaar gepraat.
    Hij woont in Amerika, en ik woon in Nederland, dus we kunnen niet naar elkaar toe. Ik heb research gedaan, maar er zijn veel meer personen met zijn naam. En ook nog eens beroemde mensen, waardoor ik nog meer tijd kwijt ben. Hij is net 18 jaar geworden, terwijl ik pas bijna 14 ben. (leeftijdsverschil is 4 jaar, maar mijn ouders verschillen ook zoveel, dus daar erger ik me niet aan.)
    Hij heeft gisteren zijn status veranderd naar "I'm gonna find the one for me. The question is, did I already have her, or will I never realize who it is? Or the third, more preferred option, will I find her and do the right thing to keep her?"
    Wat moet ik hiervan denken? Ik vind hem zelf eigenlijk wel leuk, maar dat weet hij volgens mij nog niet..

    Groetjes,
    Amber. :)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 12:50 ]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Niks wijst er op dat hij het over jou heeft. Je kan hem dan wel leuk vinden, maar je kan moeilijk op je 14 jaar naar Amerika trekken voor hem. Wacht nog 4 jaar, leer elkaar beter kennen en denk er dan nog eens over na, want nu is het veel te vroeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou hem beter Leren kennen en zeker eens vragen om op videochat te komen. Zodat je zeker bent dat hij niet fake is.
    Ik heb mijn vriendje ook zo ontmoet en ik ga morgen naar hem toe :3

    Fourtris schreef:
    Niks wijst er op dat hij het over jou heeft. Je kan hem dan wel leuk vinden, maar je kan moeilijk op je 14 jaar naar Amerika trekken voor hem. Wacht nog 4 jaar, leer elkaar beter kennen en denk er dan nog eens over na, want nu is het veel te vroeg.


    26 - 02 - '16

    @ClanFintan is goed, ik had al zo'n idee om een videochat te doen. :) En ik ben blij dat mensen op het internet niet alleen maar enge oude mannen zijn en dat jij jouw vriendje er gevonden hebt. (H)


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Oh, waarom zo wanhopig? Ga lekker uit in Nederland en vind hier een leuke jongen. Jullie hebben alleen wat gesprekjes en nu al heb je het over een relatie en naar hem toe gaan. Come on.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Oh, waarom zo wanhopig? Ga lekker uit in Nederland en vind hier een leuke jongen. Jullie hebben alleen wat gesprekjes en nu al heb je het over een relatie en naar hem toe gaan. Come on.


    ^^


    To infinity and beyond •

    Het is erg ver , maar als je zeker weet dat hij degene is met wie je praat , moet je zelf beslissen of dit 'm wordt !
    Zelf zou ik hem gewoon laten lopen ,er zijn genoeg leuke jongens wat dichter bij huis !
    Ik zou wel gaan skypen , aangezien je dan weet wie hij is , en als hij niet wil/ kan skypen , dan is hij waarschijnlijk niet wie hij zegt dat hij is . Helaas .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Het is een beetje te ver, niet? Daarbij ken je hem nog niet eens zo goed. Neem gewoon eerst de tijd om hem heel goed en heel lang te leren kennen en ga dan pas stappen ondernemen, als je hem dan nog steeds zo leuk vind, en hij jou natuurlijk. Nu ben je echt te jong om zo iemand te ontmoeten en zo makkelijk is het niet. Wie van jullie gaat er vliegen? Hebben jullie het geld? Allemaal gedoe. Ga eerst gewoon een tijdje met die gast skypen en praten voordat je zo'n beslissing neemt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ben ik de enige die nu aan het progamma CatFish denk? :3

    Maar ik kan niks toevoegen aan wat de andere al gezegt hebben. (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.