• De titel zegt het al, wat is volgens jullie de beste One Direction fanfic?

    Ik lees er al heel wat, maar ben op zoek naar een nieuw verhaal om mijn dagen door te komen. Lig namelijk plat met een abces in m'n keel en heb liefdesverdriet, och och wat een ellende ;) Maar heb daarom even afleiding nodig.

    Ik zou zeggen, brand los!

    XO Rissl


    SHABOOYA

    ik wil niet zeggen dat die van mij de beste zijn, maar misschien wil je een kijkje nemen?

    Written on the Walls

    Better than revege


    -

    OP's mogen ook :)
    Hou niet zo van gewelddadig en zelfverwonding enzo.


    SHABOOYA

    Ik heb een verhaal waar ik verslaafd aan was!
    Hij is al wel afgelopen, ik weet niet of dat een probleem is?

    The Fate || Harry E. Styles [afgelopen]

    xo'

    Ps. Je mag mijne ook lezen als je wilt hoor, hehe. Alleen zijn dat niet 'de beste stories' ^^


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    -Dan kan je lang zoeken :'D-

    Ik lees geen fanfiction en al helemaal niet 1D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rissl schreef:
    OP's mogen ook :)
    Hou niet zo van gewelddadig en zelfverwonding enzo.

    Oké.
    Ik ken toch wel een paar leuke 1D stories, ze zijn van Donoghue. Ze heeft volgens mij twee afgelopen verhalen, met Liam in de hoofdrol.^^

    Als OP's vind ik deze de leuksten:
    Hotel Atkinson door Crave
    Tears of Illusions door Insurgent
    Ijskristallen en Ivoren Knoopjes door Mebarak
    Levensruil door Pom
    Shattered door Phantasticae
    Ook de verhalen die Atomic hiervoor heeft geplaatst zijn zeker de moeite waard!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De 1D fanfics van ZeroGravity móet je zeker lezen. Ze schrijft zo geweldig mooi en haar verhalen zijn niet zo standaard al 99% van de 1D fanfics hier op Q.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Als je door wilt lezen, moet je Zomerhitte van Frodo lezen. -Ja, ik ben te lui om de link te zoeken.-
    Die is afgelopen, maar het mooiste verhaal dat ik al op Q heb gelezen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb één goede 1D fanfic, die ik alleen las omdat ik de schrijfster zo goed vond. :Y) Dit is 'm. Ze heeft ook nog andere 1D stories, maar daar kan ik niets over zeggen, omdat ik die nooit heb gelezen. Maar ze schrijft ontzettend goed.

    En dit zijn nog een aantal hele goede OP's die ik in mijn abo lijst heb staan of gewoon heel goed vind:
    - Tears of Illusion (afgelopen) en White Feathers (lopend) by Insurgent
    - Natuurgebonden (afgelopen) by 324B21
    - Ophelia by Macabre
    - Catch me if you can by Square
    - De man met het verenmasker by Wiarda

    Hopelijk heb je nu wel weer even genoeg leesvoer. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Er zijn heel veel goede OP’s en die moet je ook zeker ’s gaan lezen.
    De meesten zijn al voorgesteld hierboven, maar die zijn ook echt goed.

    fallenbadass schreef:
    De 1D fanfics van ZeroGravity móet je zeker lezen. Ze schrijft zo geweldig mooi en haar verhalen zijn niet zo standaard als 99% van de 1D fanfics hier op Q.


    Die moet je inderdaad echt lezen.
    Zij schrijft zo ontzettend goed en fijn en gewoon wauw.
    Beste 1D schrijfster van Q als je het mij vraagt (:

    Masr (Seasons) schrijft leuke fanfics. Eén van de weinige schrijfsters van wie ik alles lees.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Masr (Seasons) schrijft leuke fanfics. Eén van de weinige schrijfsters van wie ik alles lees.


    Ik volg idd ook alles van haar :)


    SHABOOYA

    ZeroGravity schrijft inderdaad heel goed, en zelf ben ik stiekem ontzettend fan van de 1D verhalen van Melian - meest humoristische schrijfster van Quizlet, als je het mij vraagt. En dan te bedenken dat ik zelf helemaal geen One Direction fan ben =p


    There is freedom in the dark.

    Rated H for Horan *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lost time cannot be regained
    & 50 shades of Styles (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa