Ik ga het lijstje invullen, maar ik ben niet zo'n fan van 1D. Achja, het lijkt me wel leuk.
Naam: Wist je al, maar Emma.
Kort wat over jezelf: Op mijn profiel staat er een bio.
Heb je al eerder een fanfic geschreven? ja/nee Ja.
Hoeveel verhalen heb je online staan? 11. Dacht ik.
Welke verhaal van je had het meeste succes? A ghost, a human. Nog steeds lopend.
Een stukje van je schrijfstijl: Amania, brulde hij. Zijn ogen sloeg hij neer op Stephanie, die blijkbaar meneer de Keizer ook hoorde. Ze draaide zich om met grote ogen en gilde.
Wie is dit?! riep ze uit. Meneer de Keizer legde zijn hand op het haar van Stephanie en zette een vinger voor zijn lip, als teken dat ze stil moest zijn.
Lotte, wie is dit?! riep Stephanie.
Amania, kan ik je spreken? vroeg meneer de Keizer om Stephanie onder te breken. Met een geïrriteerd gezicht deed sloeg hij zijn handen om elkaar en knikte ik. Afwachtend bleef ik staan.
Onder vier ogen, zei hij geërgerd.
Oh.
Amania, kom mee.
Meneer de Keizer liep de kamer uit en liep zo te zien weer een andere kamer in. Vast de woonkamer. Het was middernacht dus daar zouden we niemand kunnen vinden. Ik wachtte even met het volgen van de Keizer naar de woonkamer. Ik keek Stephanie met een bezorgd gezicht aan.
Je kan de Keizer zien? Dus je kan alle geesten zien? zei ik een beetje stamelend.
Blij-blijkbaar wel, antwoordde Stephanie. Ik slikte even en besefte dat de Keizer op me zat te wachten.
Ik moet gaan. Ik leg het je wel eens een keer uit. Met die woorden nam ik afscheid en zette ik het op een lopen. De woonkamer liep ik al gauw in en zag dat er geen lamp licht maakte.
Mijn handen gingen langs de muren om te kunnen voelen waar de lichtknop was. Toen ik die voelde drukte ik erop en zag dat de lamp die aan het plafond hing licht maakte. Ik keek om me heen. De woonkamer was vrij groot, er lagen een aantal banken. Waaronder de bank waar meneer de Keizer met een woest gezicht me van top tot teen bekeek.
In het kort een idee wat je misschien met het verhaal wil doen. Eh. Hangt van de verhaallijn af, die je even aan mij moet vertellen. Btw, je schrijfstijl is best fijn, maar je kan wel meer enters gebruiken. Mijn Engels is niet altijd goed tbh, dus als je mij wil verbeteren daarmee, voel je vrij.
[ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 19:33 ]
Some people are art and do art at the same time