• Mijn nieuwe Quiz: Onmogelijke Keuzes

    ik wens jullie alvast succes :Y)

    Omdat er een paar mensen zeiden dat de resultaten beter kon, besloot ik het maar te veranderen.

    Keuze 1: Ik durf te wedden dat je iemand ben die geen nee durft te zeggen, waardoor je moeder al je kleren uitzoekt en je een verkering kreeg met iemand dat je lelijk vindt, simpel omdat je geen nee durfde te zeggen.Je deed het een keer in je broek, waardoor je een maand lang niet ging plassen. Je besloot dat het genoeg was en naar het buitenland te vluchten met je ouders, waarbij je vergeten werd door je ouders in een land dat je niet kent, met gevolg dat je als een zwerver leeft, met gevolg dat je een jaar lang je tanden niet poetste, waardoor je bedorven tanden kreeg. Je werd zo gek van de geur dat je naakt in door de straten ging lopen. Met gevolg dat je opgepakt werd, vervolgens werd je straf dat je zonder verdoving je tanden uit moest laten trekken. Je besloot te vluchten en ging voor een topcrimineel werken. Wat kan ik zeggen? Ik heb medelijden met je XD.

    Keuze 2:Je was ongeschoold, waardoor je niet kon schrijven, waardoor je je hele leven lang geen werk kreeg. Van depressive ging je in containers zoeken naar kinderjurkjes met kleine balletjes erop en ging daarmee door de straten lopen. De politie kwam je achterna, waardoor je in een gevangenis in het Dominicaanse Republiek terechtkwam, met een slang in je bed. Je kreeg de bof waardoor je tong niet meer in je mond past. Bij je zitting kreeg je te horen dat je al je tanden eruit moest halen. Omdat je geen geld had, besloot je het maar zonder verdoving te doen. Het deed zo’n pijn dat je besloot dat je voortaan als voortvluchtige door het leven doorging. Je besloot een jaar lang niet te baden en een maand lang niet te poepen. Verder at je bedorven voedsel bij. Ze besloten je naar het ziekenhuis te brengen, van waar je dus vluchtte naar het oerwouden. Ook daar had je geen rust, je werd door een leeuw opgegeten en dat was de einde van je zielig leventje xd.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 19:58 ]


    -

    Keuze 1, lol.

    Draculea schreef:
    Keuze 1, lol.

    Héél moeilijk vond ik 'm niet, maar wel een leuke quiz! Bij mij kwam er keuze twee uit. Haha, mijn kudo heb je.


    Some people are art and do art at the same time

    Keuze twee. :3


    •*• Lululu •*•

    2. lol


    No growth of the heart is ever a waste

    I was expecting some kind of bullshit story. Maar leuke quiz ^^.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    I was expecting some kind of bullshit story. Maar leuke quiz ^^.

    Haha, no me hates bullshit.


    -

    Eindelijk weer eens een leuke quiz!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Keuze 1 (:


    Pretty is just a pretty word.

    Omdat een paar mensen het resultaten een teleurstelling vonden, besloot ik het te veranderen, hopelijk vinden jullie het nu leuk :'D


    -

    Amaray schreef:
    Keuze twee. :3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mullingford schreef:
    Keuze 1 (:


    effort never betrays you

    Keuze 1 ^.^
    Dat plaatje:')


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Oh god. Ik kan niet kiezen D:


    26 - 02 - '16

    Keuze 1... Ach, je hebt medelijden. c:


    Searching heavens for another earth