• Als ik credits wil kopen kan ik wel voor de sms methode kiezen maar er staat niks. Ik wil er wel heel graag gebruik van maken!


    Love Is Louder

    Dat is al een tijd zo. Het enigste dat je doen kunt is wachten tot dat ie het weer doet. (;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, dat heeft iedereen door en Rutger is er nog altijd mee bezig, zoals hij laatst nog gezegd had. Wij kunnen er niets aan doen.


    Your make-up is terrible

    Have patience.

    I dont have patience:S:@


    Love Is Louder

    JanetHoran schreef:
    I dont have patience:S:@

    Dan moet je daar maar voor zorgen. Rutger heeft ook een leven buiten Q, geef hem de tijd om het op te lossen.

    Draculea schreef:
    (...)
    Dan moet je daar maar voor zorgen. Rutger heeft ook een leven buiten Q, geef hem de tijd om het op te lossen.


    Dat is waar, al is het wel irritant dat we nu letterlijk maanden aan het wachten zijn. Maar ik geef je groot gelijk, niet alles hoeft tegelijk en hij heeft ook een leven buiten Q, inderdaad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Dat is waar, al is het wel irritant dat we nu letterlijk maanden aan het wachten zijn. Maar ik geef je groot gelijk, niet alles hoeft tegelijk en hij heeft ook een leven buiten Q, inderdaad.


    Als ik een site had en geld zou verdienen aan die SMS-functie dan zou ik tijd maken x3 Maar het duurt wel héél lang..

    JanetHoran schreef:
    I dont have patience:S:@
    Heb dan. hier staat de vooruitgang. En als je verder zoekt dat je neus lang is zou je het gevonden hebben en niet zomaar een topic openen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Have patience? Ik denk dat het meer dan normaal is dat mensen geïrriteerd raken.. het duurt wel heel lang. En ja ik wéét dat Rutger zijn best doet, maar dan nog..


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Have patience? Ik denk dat het meer dan normaal is dat mensen geïrriteerd raken.. het duurt wel heel lang. En ja ik wéét dat Rutger zijn best doet, maar dan nog..
    Heb je wel gekeken op die link die ik net heb gezet? Er stond toch echt duidenlijk in dat Rutger van andere mensen afhangt/afhing dus om hem nu de schuld te geven.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Heb je wel gekeken op die link die ik net heb gezet? Er stond toch echt duidenlijk in dat Rutger van andere mensen afhangt/afhing dus om hem nu de schuld te geven.


    Heb jij wel gekeken naar wat ik heb neergezet: Ik weet dat Rutger z'n best doet. Dus ik geef hem helemaal nergens de schuld van, maar ik vind gewoon dat het lang duurt.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Heb jij wel gekeken naar wat ik heb neergezet: Ik weet dat Rutger z'n best doet. Dus ik geef hem helemaal nergens de schuld van, maar ik vind gewoon dat het lang duurt.
    Je zet daarna nog neer maar dan nog. Je wijst de schuld dus op hem. Hij heeft ergens in een topic gezegd dat het deze week ergens zal gebeuren maar dat het ook nog mogenlijk was dat het iets langer zou kunnen duren


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Van deze topics wordt ik moe.
    Rutger doet wat hij kan net als de partijen waar hij van afhankelijk is.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    Van deze topics wordt ik moe.
    Rutger doet wat hij kan net als de partijen waar hij van afhankelijk is.
    +1


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Slotje, hier zijn topics over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.