• Die mijn serie [Op Eigen Benen..] maken! ^^ Ik heb daarnet deel 31 gemaakt:

    http://www.quizlet.nl/quiz/235709/op-eigen-benen-eenendertig/

    Maar.. Ik heb een klein vraagje. Namelijk: Moet ik er een einde aan gaan maken of niet? Ik kan hem namelijk af gaan sluiten binnen een deeel of tien, maar ik kan ook nog langer doorgaan. Dus..

    Wat willen jullie?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Doorgaan :D Ik denk dat je dat wel had kunnen raden :P maar dan moet je natuurlijk wel inspii hebben//:O


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Doorgaan :D Ik denk dat je dat wel had kunnen raden :P maar dan moet je natuurlijk wel inspii hebben//:O


    Nou kijk.. Sommige mensen vinden het niet zo leuk als je heel lang aan een serie vast zit..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Nou kijk.. Sommige mensen vinden het niet zo leuk als je heel lang aan een serie vast zit..

    Uhu, ik snap je';)Maar meestal is het ook zo, dat als het niet langdradig of saai mensen het wel blijven lezen..
    Maar je hoeft heus niet alleen voor mij verder te gaan hoor :O Maar ik zou het wel leuk vinden als je verder ging :)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    (...)
    Uhu, ik snap je';)Maar meestal is het ook zo, dat als het niet langdradig of saai mensen het wel blijven lezen..
    Maar je hoeft heus niet alleen voor mij verder te gaan hoor :O Maar ik zou het wel leuk vinden als je verder ging :)


    Ik denk wel dat ik verder ga hoor, ben nu bezig met 32. Maar ik heb inspiratie tot een bepaald punt, dus ik moet nog even kijken hoe ik het daarna ga doen.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...