• Heee!
    Ik zoek goeie 1D of OP stories.
    Ik weet dat heel veel topics hierover gaan en dat er heel makkelijk verhalen over te vinden zijn, maar ik wil weten waar het ongeveer over gaat.
    Dus zet er een korte samenvatting bij.
    Het liefst verhalen die nog niet zo heel lang zijn en waar vaak gepost wordt.

    Neem ook eens een kijkje bij mijn verhaal: Bleeding love ~One Direction

    I wonder if he stays up until 2 a.m. thinking about me.
    I wonder if when he hears a certain song he thinks about me.
    I wonder if when he feels sad he thinks about my smile
    I wonder if when he sees me he thinks, 'wow, sche's beautiful'
    I wonder if song lyrics remind him of me.
    I wonder if he looks at me when I'm not looking at him.

    Probably not and the stupid thing is that they warned me for this..
    but I didn't listen, I followed my heart and maybe that was the mistake.

    Het gaat over een meisje, Bloem, dat door een tragische gebeurtenis in contact komt met de jongens van One Direction. Al snel gaat ze één van de jongens leuk vinden, maar haar beste vrienden waarschuwen Bloem voor hem. Ze luistert niet en komt er later achter dat ze dat misschien beter wel had kunnen doen.

    Alvast bedankt :)


    Always look on the bright side of life.

    Fanfiction:

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    Promotie:
    Promotie
    Dit is een story waar ik mijn eigen en ook andermans verhalen promoot.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 21:45 ]


    -






    Once upon a time

    blossom bloomed

    and flowers grew


    Life was perfect

    like a dream


    Then snowflakes fell

    the world got cold

    and I met you









    -Onbekende personen
    -Nederlands geschreven
    ©Rider


    Hier een (nog falende :') )beschrijving van het verhaal:
    Misschien lijkt het onmogelijk voor de meesten van ons, maar toch bestaat het: De perfecte wereld. Althans, dat lijkt wel zo. In het land van koning Adalar is iedereen altijd gelukkig en doet zonder enige problemen wat er gezegd wordt. Er is geen oorlog en ruzie, maar wel veel rijkdom en voorspoed.
    Fiore, een meisje van 17 en bovendien dochter van de raadgever van de koning, vertrouwt de situatie echter niet. In haar ogen heeft altijd alles een prijs en bestaat perfectie niet. In eerste instantie sprak ze haar gedachten alleen uit, wanneer er niemand in de buurt was op Nancy, de werkster, na. Alles veranderd echter, wanneer het begint te sneeuwen, terwijl de lente net begonnen is. Fiore ziet het als een teken dat er iets mis is en dit brengt haar in grote problemen. De enigen die haar misschien nog wel kunnen helpen zijn een aantal rebellen die ze in de bossen tegenkomt. Maar of ze de aanvoerder, een jongeman van twintig, ook daadwerkelijk kan vertrouwen en of ze op tijd achter het geheim van koning Adalar komt, is nog maar de vraag.


    Snowflakes in June


    Happy Birthday my Potter!

    Als je horror leuk vindt;


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless

    Klik :3
    : THE WORLD IS AHEAD :

    Proloog:
    Een meisje met mooi lang, stijl, blond haar en donkerbruine ogen staarden naar beneden. Ze zat op een dikke tak hoog in een boom. Een magische boom zeiden ze over deze boom. Men zegt dat de koningen en koningen met ze konden praten en ze laten bewegen. Dus veel mensen waren bang om naar het woud te gaan. Uit schrik dat de bomen hun zouden verpletteren of gangen nemen want men zegt ook dat de koningen niet van vreemdelingen hield. Maar stukjes ervan zijn waar. Ten eerste: De koningen en koningen kunnen de bomen inderdaad laten bewegen en praten. Maar ze zouden geen vreemdelingen verpletteren. Het enige gemene wat zij zouden doen is zodanig een pad maken dak je weer uit het woud gaat. Dat doen ze enkel onder bevel of als de vreemdelingen hun echt niet aanstaan. Wat zelden voorkwam. Maar inderdaad niet iedereen hier hield van vreemdelingen. Behalve van andere elven. Alle elven waren zowat vrienden in Plantio.


    Verder lezen? Klik op de link vanboven (:


    © By Noa - Alle rechten voorbehouden

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 15:30 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik heb nog wel een aantal stories op mijn profiel, alleen ik kan geen link plaatsen, omdat ik op mijn telefoon zit. ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    One Shots

    Hier kan je je eigen one shot aanvragen.
    Je mag dus zelf bepalen over wie hij gaat en wat er gebeurt!

    Alvast bedankt x

    Ik zal er een paar story's geven :)

    1 http://www.quizlet.nl/stories/119475/one-shots--met-one-direction/

    (one shots)

    2. http://www.quizlet.nl/stories/118648/saviour--harry-styles/
    2030, 2 meisjes van 13 komen erachter dat in 2013 een zanger van een boyband (one direction) is vermoord. Die moord is nooit opgelost. Een vader van 1 van de meisjes vind een tijdmachine uit. Zal het hen lukken om Harry te redden????

    3. http://www.quizlet.nl/stories/117816/the-big-game--one-direction/
    2 bff's doen mee aan een GROTE zangwedstrijd, de hoofdprijs? Een lied opnemen met DE one direction

    4. http://www.quizlet.nl/stories/117585/deserve-the-love--one-direction/


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3


    * One Direction bestaat
    * Nederlands geschreven
    * Engels gesproken
    * Rebecca "Becca" "Beccie" Petit
    * An Alloveryou Production

    Mine. • Niall J. Horan



    ''Why me?'' she hesitated painfully. Tears dripped from her cheekbones toward her chin.
    The boy in front of her smiled mysteriously, while he wept away the salty tears with his thump. Almost like he loved her.
    ''Because you need to be punished, sweetheart.'' The girl cried again - she wanted to scream but the boy put his finger on her lips and shook his head disapprovingly. Her shoulders shivered repeatedly, but Niall didn't pay attention. He never seemed to - yet he curled his arms around her cold body to comfort her slightly while she closed her eyes being tired of fighting. Had she lost or had the boy cheated again?
    Niall pursed his lips on her earlobe and bit harshly on the sensitive skin. The girl swallowed loudly while her fingers grabbed for hold into the old, leather, sofa.
    ''You're mine, sweetheart. All and only mine.'' he spoke clear and icily.

    •••

    There is this girl that no one really notice. She smiles a lot, always friendly. Some think that she's mainstream, others find her boring. Little did everybody know how she is treated by the person she hates and loves the very most. Poor girl, we all think, why doesn't she fight back? Well, once you're fallen for someone - no matter how he or she treats you - you will never be able to stand up to that person again..

    •••

    ‘‘I wanna sing, I wanna shout, I wanna scream 'till the words dry out.’’



    - Soundtrack.
    - Starring Niall J. Horan and Niamh A. Archibald
    - Volledig Nederlands geschreven en gesproken.
    - 16+ wordt aangegeven.
    - Een verhaal vol drama, romantiek, haat, liefde, mishandeling, drugs, geweld, moord, drank, seks etc.
    - Start 2O • O7 • 2O13


    ''Mine'' is absoluut geen zoetsappig happily ever after verhaaltje. Het is mijn zomerproject - iets dat inhoudt dat ik van plan ben dit verhaal af te schrijven voor het einde van de zomer. Er zitten stevige onderwerpen in en ik raad het dan ook af als je daar niet goed tegen kunt. Ik probeer realistische onderwerpen in een fanfictieachtig jasje te steken.
    Verder, veel plezier en feedback is altijd welkom!

    Yours sincerly,
    Aurèlie.


    Requiem for a dream

    Hey!

    http://www.quizlet.nl/stories/120085/what-if--zayn-malik-16/

    Zouden jullie alsje aljeblieft willen kijken? *puppyogen*
    Ik ga vanavond de eerste hoofdstukken posten :)
    x

    Ik weet niet of je bromance leest?

    ''Throw it away. Forget how they said..
    It could've been a happy ending.''



    ''What's that thing you admire about him?''
    ''The way he just walks straight through hell with a smile on his face.''



    I don't love you, but I always will.
    I can still taste the poison of every thought, every breath I wasted here.

    Soundtrack
    Soundtrack


    Maybe I should tell you that this story is not only about love.
    It's about more than that.
    It's about depression, self harm and eating disorders.
    Don't worry, it's not too late. You can still leave.


    Poison & Wine


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”



    Het is het jaar 2113, Grand Marais, Minnesota, Verenigde Staten. Op een regenachtige dinsdag komen de leerlingen van Middle School Grand Marais in een levensbedreigende situatie te staan, als ze ontdekken dat alle leraren niet op zijn komen dagen en de school leeg is, op de zo'n driehonderd leerlingen na. Het duurt niet lang voor ze ontdekken dat de de deuren en ramen van de school potdicht zijn en iedereen die een poging doet het gebouw te verlaten, stuit op een elektrische muur. Chaos breekt uit binnen de vier muren en vertrekt pas als het vallen van de avond is bereikt. Tweehonderd leerlingen zijn over en worden gedwongen het pad van samenwerking en verzoening te betreden, op een school waar de verdeeldheid enorm is. Onwetend over de situatie en het hoe en waarom, zullen er leiders op moeten staan, die bereid zijn te vechten tot het uiterste, voor de vrijheid en voor de waarheid. Beste vrienden worden vijanden, voormalige vijanden worden vrienden en niets is wat het lijkt in deze nieuwe samenleving vol jonge mensen. Zullen ze standhouden tot ze de vrijheid kunnen omarmen? Of zullen ze zichzelf vernietigen tot er niemand meer over is?

    ~ Onbekende personen
    ~ Lichtjes geïnspireerd door het boek Gone en de anime Guilty Crown
    ~ Drama, fantasy, waarschuwing voor moord, zelfmoord, eventuele slash relaties/gevoelens en gevechten
    ~ Soundtrack

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 14:38 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)




    'Harry, I love you...' 'I love you too, Louis.'
    'If they find out, we're dead.' 'No, we will be together forever. No matter what happens'
    'You make me feel special.. It feels like I'm the lucky one.'



    *Larry Stylinson
    *Written in Dutch
    *Spoken in Dutch
    *By: LetMeKissYou
    *Starts: 05-08-2013 (I.V.M. Vakantie)
    *Ends: -










    *Samenvatting*

    Deel 1
    Het verhaal gaat over Harry en Louis die erachter komen dat ze iets voor elkaar voelen. Ze beloven om het geheim te houden, maar als Harry zich verspreekt krijgt de hele wereld het te horen en valt One Direction uit elkaar. Ze proberen het nog vol te houden maar krijgen veel reacties waardoor hun relatie kapot gemaakt word. Uiteindelijk beëindigd Harry de relatie en spreken ze elkaar een lange tijd niet. Na iets langer dan een jaar is Harry het zat en neemt hij weer contact op met Louis.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 16:35 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Nerd || Stylinson

    Ik weet niet of je Larry shipt, of in het algemeen van bromances houdt, maar in ieder geval is dit een Stylinson fanfictie (:
    Een korte samenvatting staat eigenlijk in de inleiding, dus ja.


    She knew the rules so she knew how to break them.