• Overal op mijn lichaam wordt ik best snel bruin, behalve op mijn gezicht! Hoe kan dit? Want ik zou graag willen dat juist mijn gezicht ook bruin werd want ik heb niet helemaal een egaal gezicht.. Hoop dat jullie mij kunnen helpen xxxxx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Draag je make-up?
    Want dat kan het ook zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb juist het tegenovergestelde; mijn gezicht wordt bruin, maar m'n benen gewoon totaal niet. :Y)
    Maar eh, ja, het heeft met je pigment te maken.


    To infinity and beyond •

    Een vriendin van me heeft dat ook en ze maakt er echt een drama van, geweldig haha. Nja, ik weet niet echt wat eraan te doen valt, op in de zon zitten na natuurlijk. Je kan wat bronzer gebruiken, al vertraagt dit wel je natuurlijke bruiningsproces. Als je je er echt aan stoort, kan je ook self tan spul kopen.


    i put the fun in funeral

    Exorcism schreef:
    Draag je make-up?
    Want dat kan het ook zijn.


    + Voor je gezicht om echt goed bruin te worden moet je eigenlijk liggen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Exorcism schreef:
    Draag je make-up?
    Want dat kan het ook zijn.

    Nee, als ik in de zon lig niet nee


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat is echt raar. Want normaal wordt je gezicht wel als eerste bruin, omdat die meestal niet bedekt is door een kleding.


    -

    Wrennah schreef:
    Dat is echt raar. Want normaal wordt je gezicht wel als eerste bruin, omdat die meestal niet bedekt is door een kleding.


    Tenzij je minder pigment in je gezicht hebt zitten.


    To infinity and beyond •

    Hé, ik heb het zelfde!
    Ik zit momenteel in Spanje en heb al een aardig kleurtje, maar mijn gezicht lijkt niet te kleuren --'

    Zonnencreme met wortelen, werkte bij mij ;')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Geen make-up op doen in de zon, of juist bronzer gebruiken.
    Of gebruik after-sun met (lichte) bruiningscreme :'D


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.