• Ik zou graag een een nieuwe username nemen, maar ik kan niet echt kiezen. Welke van onderstaande usernames vind jij het leukst?

    Alesia IIII
    Evaporate IIII IIII
    Fourtris behouden IIII IIII III
    Errin I

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 10:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abelard schreef:
    Evaporate.


    Whut

    Keegan schreef:
    Hepburn is al geweest. Die wilde ik vorige keer nemen :3
    Alesia of Fourtris houden dan ^^
    Serieus, als ik hem opzocht, vond ik hem niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alesia. :3


    •*• Lululu •*•

    Fourtris schreef:
    (...)Serieus, als ik hem opzocht, vond ik hem niet.

    Deze user heeft 'm. Beetje jammer dat het een verspilling is omdat diegene nooit meer online is.

    Pom schreef:
    Die bovenste lijkt heel erg op mijn oude username D:
    Hepburn zou ik kiezen.
    Ik wou die al nemen van toen jij Eluveitie heette, maar ik twijfelde toen nog.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm, ik vind Alesia het leukst, maar Fourtris vind ik ook erg leuk ^^


    Stenenlikker

    Fourtris schreef:
    (...)Ik wou die al nemen van toen jij Eluveitie heette, maar ik twijfelde toen nog.


    Oke ^^


    26 - 02 - '16

    Elvenking schreef:
    (...)
    Deze user heeft 'm. Beetje jammer dat het een verspilling is omdat diegene nooit meer online is.
    Zonde. Geen Hepburn dan. Ik had het nochtans opgezocht, er moet vast iets misgegaan zijn. Altijd zonde als dat van die eendagsvliegjes zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Elvenking schreef:
    (...)
    Deze user heeft 'm. Beetje jammer dat het een verspilling is omdat diegene nooit meer online is.


    Ik háát het als users dat doen. Zo egoïstisch alle usernames inpikken en nooit meer online komen. Kan Rutger er niet iets tegen doen? D:


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Ik háát het als users dat doen. Zo egoïstisch alle usernames inpikken en nooit meer online komen. Kan Rutger er niet iets tegen doen? D:
    Jammer genoeg niet. Die users kunnen altijd terug komen. Niet dus. Altijd zonde dus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Jammer genoeg niet. Die users kunnen altijd terug komen. Niet dus. Altijd zonde dus.


    Ik geloof er niks van dat dat soort mensen terugkomen, maar goed. Zonde.


    26 - 02 - '16

    Die titel klopt op zoveel manieren niet in mijn oren, maar ik ga ervan uit dat het Vlaams is.

    Fourtris houden.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Die titel klopt op zoveel manieren niet in mijn oren, maar ik ga ervan uit dat het Vlaams is.

    Fourtris houden.


    Dat heb ik ook, maar het is inderdaad Vlaams. Volgens mij. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Evaporate, maar ik vind ze allemaal leuk. Na twee weken kun je toch weer terugveranderen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 13:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Backfire schreef:
    Die titel klopt op zoveel manieren niet in mijn oren, maar ik ga ervan uit dat het Vlaams is.

    Fourtris houden.
    Wij zeggen dat hier wel, maar ik had beter een andere titel gebruikt. Ahja, je begrijp wat ik bedoel en dat is het belangrijkste.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?