Father schreef:
(...)
Volgens Nikki maakt het niet uit, zeker omdat het al een week later is. Het is vaak erger als je er meerdere achter elkaar vergeet. Daarbij heeft de pil geen timer, het is alleen ongeveer 12 uur, niet precies.
There you go
Ah, oké, dat stelt me dan in ieder geval meer gerust. Bedankt!
Nym schreef:
(...)
Ik kijk altijd op m'n bijsluiter. De vijftiende dag is in de derde week, en als het goed is staat er dan dan je of aan je stopweek moet beginnen, of de pil alsnog nemen en daarna meteen door moet gaan met de volgende strip, zonder stopweek. Dit weet ik niet helemaal zeker, maar dat kan je zelf ook nakijken op je bijsluiter. :]
Ja, klopt, die opties staan er ook op zie ik nu, maar ik had dus besloten verder te gaan met de strip nadat ik 'm vergeten was (: En ik twijfel eigenlijk of ik mijn stopweek nu niet ga doen, want ik wil eigenlijk wel weten of ik woensdag gewoon ongesteld wordt... Dus dat wordt echt sowieso maar een condoom gebruiken de volgende keer. En dan de volgende maand gewoon mijn pil weer helemaal goed innemen.
The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom