Horaay, mijn tweede draak. c:
Een andere draak die ik heb is groter en heeft zelfs een lamp, maar ik zag deze vanmiddag in een winkel (vol met zwaarden/draken en shizzle) in een kasteel en dacht; Ja! Die is van mij.
Wollywell schreef: You don't want to wake the dragon, do you? Targaryen spirit all the way.
En hij is echt onwijs tof zeg. Hoe groot is hij ongeveer in centimeters? En was hij erg duur?
Fuck yeah, Game of Thrones!
Hm, hij is ongeveer 25 centimeter, niet zo heel groot. Was niet zo heel duur zelfs! 18 euro.
Er was ook een grotere draak, met 5 koppen geloof ik, maar die was 50 euro. Damn.
Elvenking schreef:
(...)
Ahh die winkeltjes zijn echt geweldig!
Jaaaa, inderdaad!!
Maar ik ga eerst deze zomervakantie mijn kamer helemaal opruimen en verbouwen en helemaal anders maken voordat ik in dat winkeltje wat leuke dingetjes voor in mijn kamer kopen ga. c:
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Jaaaa, inderdaad!!
Maar ik ga eerst deze zomervakantie mijn kamer helemaal opruimen en verbouwen en helemaal anders maken voordat ik in dat winkeltje wat leuke dingetjes voor in mijn kamer kopen ga. c:
Haha goed plan. Dat heb ik ook gedaan, anders vind je de nieuwe dingen helemaal niet meer terug in de troep. :'D