• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Voor alle off-topic dingen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 19:09 ]


    "Family don’t end in blood”

    Aaaah, sorry. M'n wifi deed het niet op vakantie... kan ik nog inspringen?


    I can't define who I am.

    TragicYouth schreef:
    Aaaah, sorry. M'n wifi deed het niet op vakantie... kan ik nog inspringen?


    Natuurlijk! De meeste personages zijn in hun kamers of staan ergens op een gang.


    "Family don’t end in blood”

    Sorry dat ik nog steeds niet heb gepost!
    Het is hier echt superdruk en nu vertrek ik op weekend, maar daarna zal het weer rustig zijn (:


    And in that moment, we were infinite.

    Silence....


    Happy Birthday my Potter!

    Nu niet meer (:


    "Family don’t end in blood”

    Jeeej

    Vinden jullie DE clip ook zo geweldig? ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mij zit iedereen een beetje vast

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 20:44 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jup, Ik heb geen idee wat ik verder met Lizzie kan doen :X


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Jeeej

    Vinden jullie DE clip ook zo geweldig? ^^


    Jaaaa, omg.
    Mijn hamster is foetsie ;(


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Jaaaa, omg.
    Mijn hamster is foetsie ;(


    Awh, is hij ontsnapt dan?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Jup, Ik heb geen idee wat ik verder met Lizzie kan doen :X


    Ik kan nu iedereen laten stemmen en daarna naar de volgende dag gaan?


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    (...)

    Awh, is hij ontsnapt dan?


    Jaa, zoiets. Lang verhaal.
    Maar hij is al zoek sinds vanmiddag ;(


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Ik kan nu iedereen laten stemmen en daarna naar de volgende dag gaan?


    Het komt meer omdat ik geen tegenspeler heb op het moment, behalve het feit dat ze Harry berichtjes stuurt als zichzelf, zonder dat ze laat weten wie ze is :p
    Dus, mensen moeten reageren, zodat ik op mensen kan reageren vind ik :Y)

    Edit: Maar misschien kan je wel iets laten gebeuren waar iedereen op moet reageren, zodat er weer leven ontstaat? Onweer + elektriciteituitval of zo iets.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 20:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Het komt meer omdat ik geen tegenspeler heb op het moment, behalve het feit dat ze Harry berichtjes stuurt als zichzelf, zonder dat ze laat weten wie ze is :p
    Dus, mensen moeten reageren, zodat ik op mensen kan reageren vind ik :Y)


    Ik wil ook wel weer reageren, maar ik wacht op mijn tegenspeler. Ik wil op zich wel naar Liz, maar ze zijn allebei op hun kamers en Nyrah en Liz slapen niet bij elkaar.


    "Family don’t end in blood”

    Maar Nyrah is niet aardig tegen Liz :c Niemand vind Liz aardig :p


    Happy Birthday my Potter!