• Het zal dus tampon worden! :)
    Maar even een vraagje?
    Zijn tampon goed by het zwemmen, houden ze het bloed goed op?
    Want ik wil niet nadat ik even in de zee gezwommen heb en op het strand ga zitten iets rood langs mijn benen zien lopen hé!
    x

    Heeft er iemand hier ervaring mee?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 18:55 ]

    haha
    het houd wel tegen, ik had het 1 keer gedaan tijdens diploma zwemmen je merkt er snel nik smeer van


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Je kan best zwemmen met een tampon in, dan houdt het alsnog het bloed goed tegen. Je tampon zuigt zich alleen wel vol met water, dus het is aan te raden om wanneer je het water uit bent zo snel mogelijk je tampon te vervangen, al is het niet per sé nodig, vooral als het bloeden niet meer zo heftig is. Maar ik zwem zelf regelmatig met een tampon in, en dat gaat bij mij altijd goed (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik blijf erbij dat een pilletje slikken toch wel iets handiger is dan zo'n prop watten in je doos te moeten stoppen.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik blijf erbij dat een pilletje slikken toch wel iets handiger is dan zo'n prop watten in je doos te moeten stoppen.

    Is ook wel zo, maar voor sommigen werkt de pil gewoon niet prettig. Ikzelf werd er voor mijn gevoel nogal opgezet door en werd er serieus waar erg depressief van. Het zijn toch hormonen die je slikt en dat moet je maar net willen.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Is ook wel zo, maar voor sommigen werkt de pil gewoon niet prettig. Ikzelf werd er voor mijn gevoel nogal opgezet door en werd er serieus waar erg depressief van. Het zijn toch hormonen die je slikt en dat moet je maar net willen.


    Ik werd van bepaalde pillen ook redelijk depressief, maar daar heb ik met de prikpil geen last van (;


    26 - 02 - '16

    Ik was ongesteld in Spanje en nou net op dat moment dat ik het zwembad uitkwam en naar binnen liep, haha. Ik en mijn vriendin hebben keihard zitten lachen. Een tampon helpt gewoon, heb ik ook gedaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."