• ik weet even niet hoe ik dit topic moet noemen?!

    Ik weet niet of dit mogelijk is, ik hoop het. Maar ik kwam op het idee door Tumblr. Daar kan je aangeven op welke dag en hoe laat je een stuk tekst/foto/et cetera kan plaatsen. Dit zou ik ook wel handig vinden voor Quizlet, zeker voor als ik op vakantie ben. Dan kan 'ik' gewoon hoofdstukken plaatsen, terwijl ik niet zelf op 'activeren' moet klikken.
    Zoals ik al zei, ik heb geen idee of dit mogelijk is, maar het zal wel super fijn zijn.

    xoxo


    Geen reclame, please.

    Moore schreef:
    Veel te veel programmeerwerk en het lijkt me ook onnodig - Quizlet hoeft geen nieuwe Tumblr te worden.


    Je doet echt alsof je alles weet van Quizlet en programmeren. Wie weet is het wel makkelijk. Daarbij gaat het niet op Tumblr lijken, maar maakt het enkel iets makkelijker voor mensen die vooruit schrijven en elke dag op een bepaalde tijd iets geactiveerd willen hebben.


    Your make-up is terrible

    Het lijkt mij erg handig, vooral in de vakantie, wanneer je geen internet hebt.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik ben voor. Lijkt me zo handig! En op zich is het niet al te moeilijk om programmeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet niet. Ik zelf vind 't niet nodig


    26 - 02 - '16

    Was het niet afgewezen vanwege de mogelijkheid dat allerlei mensjes om middernacht een hoofstuk gingen activeren vanwege kudo's? Kan ik me namelijk vaag herinneren.
    En ik vind het onnodig. Als je het netjes aangeeft dan wachten trouwe lezers wel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Andere optie, je voegt een goede Q-vriend-user toe als co-auteur en dan laat je hem/haar dat hoofdstuk activeren?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    (...)

    Je doet echt alsof je alles weet van Quizlet en programmeren. Wie weet is het wel makkelijk. Daarbij gaat het niet op Tumblr lijken, maar maakt het enkel iets makkelijker voor mensen die vooruit schrijven en elke dag op een bepaalde tijd iets geactiveerd willen hebben.

    Ik weet niet alles van dat programmeerwerk gedoe, maar het lijkt me denk ik veel, en je mag hier uiten wat je denkt.


    Some people are art and do art at the same time

    Patholoog schreef:
    Andere optie, je voegt een goede Q-vriend-user toe als co-auteur en dan laat je hem/haar dat hoofdstuk activeren?

    Ja, dat zou ook kunnen ja.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 9:31 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ovidius schreef:
    Was het niet afgewezen vanwege de mogelijkheid dat allerlei mensjes om middernacht een hoofstuk gingen activeren vanwege kudo's? Kan ik me namelijk vaag herinneren.
    En ik vind het onnodig. Als je het netjes aangeeft dan wachten trouwe lezers wel.


    Dit zou me wel een goede reden lijken om het inderdaad niet te doen :W


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ovidius schreef:
    Was het niet afgewezen vanwege de mogelijkheid dat allerlei mensjes om middernacht een hoofstuk gingen activeren vanwege kudo's? Kan ik me namelijk vaag herinneren.
    En ik vind het onnodig. Als je het netjes aangeeft dan wachten trouwe lezers wel.


    Je zou gewoon een check kunnen inbouwen om te kijken of iemand een hoofdstuk rond 12 uur wilt activeren en zeggen dat het niet mag. Not hard :Y)
    Maar ik vind de reden waarom het afgewezen is een beetje raar.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 10:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moore schreef:
    (...)
    Ik weet niet alles van dat programmeerwerk gedoe, maar het lijkt me denk ik veel, en je mag hier uiten wat je denkt.


    Je zegt het alsof je het zeker weet, waardoor je anderen het idee geeft dat dit het geval is terwijl dat het net zo goed niet kan zijn.


    Your make-up is terrible

    Ovidius schreef:
    Was het niet afgewezen vanwege de mogelijkheid dat allerlei mensjes om middernacht een hoofstuk gingen activeren vanwege kudo's? Kan ik me namelijk vaag herinneren.
    En ik vind het onnodig. Als je het netjes aangeeft dan wachten trouwe lezers wel.


    Beetje rare reden om het af te wijzen, aangezien je lezers om middernacht online moeten zijn en een kudo moeten geven, dat kan ook gebeuren zonder die hoofdstukken te activeren. Al vind ik het eerlijker als ze het krijgen na een hoofdstuk te activeren dan zomaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je zegt het alsof je het zeker weet, waardoor je anderen het idee geeft dat dit het geval is terwijl dat het net zo goed niet kan zijn.

    Jeetje zeg. Dan verander ik het wel voor mevrouw.


    Some people are art and do art at the same time

    Vaak voorgesteld


    > vaak afgewezen
    En ik vind het ook niet nodig


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    Andere optie, je voegt een goede Q-vriend-user toe als co-auteur en dan laat je hem/haar dat hoofdstuk activeren?


    Ik ben wel voor, maar dit kan natuurlijk ook.


    If a writer falls in love with you, you can never die