• Wij willen vanavond naar de bioscoop omdat we 2 jaar samen zijn vandaag. *O*
    Maar we twijfelen tussen World War Z en The Internship. Ik vroeg me af of jullie misschien één van die films kunnen zeggen en misschien weten of ze leuk zijn of niet.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ze allebei al gezien, en ik vond The Internship leuker c: En gefeliciteeeeerd c:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 15:40 ]

    Gefeliciteerd. Ik zou voor World War Z kiezen, omdat het schijnt dat er zombies in zitten en ik ben dol op zombies.


    26 - 02 - '16

    Sofinite schreef:
    Ik heb ze allebei al gezien, en ik vond The Internship leuker c: En gefeliciteeeeerd c:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alecia schreef:
    Gefeliciteerd. Ik zou voor World War Z kiezen, omdat het schijnt dat er zombies in zitten en ik ben dol op zombies.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alecia schreef:
    Gefeliciteerd. Ik zou voor World War Z kiezen, omdat het schijnt dat er zombies in zitten en ik ben dol op zombies.

    Ik heb gehoord dat die zombies echt heel slecht en nep zouden zijn.

    Dankjewel allemaal :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik heb gehoord dat die zombies echt heel slecht en nep zouden zijn.

    Dankjewel allemaal :3


    Hmm, dat weet ik niet.. Ik heb de film zelf ook (nog) niet gezien. Maar goed. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben s'avonds (;


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Hmm, dat weet ik niet.. Ik heb de film zelf ook (nog) niet gezien. Maar goed. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben s'avonds (;

    Dat sowieso :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    World War Z lijkt me interessanter en spannender. i]En het feit dat Brad Pitt erin speelt, vind ik ook een pluspunt[/i


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    World War Z lijkt me interessanter en spannender. i]En het feit dat Brad Pitt erin speelt, vind ik ook een pluspunt[/i][/b

    We gaan niet naar de film voor de acteurs, maar voor het verhaal en alles wat daarbij komt.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 15:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    We gaan niet naar de film voor de acteurs, maar voor het verhaal en alles wat daarbij komt.

    Dat snap ik, daarom zeg ik ook dat het voor mij alleen een pluspunt is. Het gaat natuurlijk om het verhaal, en die lijkt mij interessanter dan The Internship. (:


    Chaos is a ladder.

    Hmm, ik zou voor the Internship gaan.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 16:04 ]

    Father schreef:
    (...)
    Ik heb gehoord dat die zombies echt heel slecht en nep zouden zijn.

    Dankjewel allemaal :3

    Alleen de trailer al is ontzettend fake. :'D
    Maar ik hoorde dat het alsnog een zeer goede film was. Succes met het kiezen. :Y)

    World War Z krijgt betere recensies dan The Internship, dus ik zou voor World War Z kiezen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben gister naar World War Z geweest (en ik ga morgen naar The Internship lol), en ik vond hem best wel goed, terwijl ik er niet zo veel van verwacht had. De zombies zijn best lachwekkend soms, maar het verhaal is goed.
    Het ligt er denk ook een beetje aan waar jullie zin in hebben, aangezien The Internship meer komedie is.


    As travars

    Geen van beide gezien, dus kan daar geen advies over geven. Maar wou even gefeliciteerd zeggen hihi


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."