• Ik vind het programma De beste singer-songwriter van Nederland echt leuk en sommige liedjes luister ik ook best vaak terug. Nou zat ik toe net Jasper Mook, een van de deelnemers, te zoeken op youtube en toen bleek hij ook van dit:

    te zijn.

    Dit liedje heb ik een keer gevonden toe Gaby bij me sliep en toen konden we er de humor wel van inzien en nu kwam ik dus er achter dat de linker gewoon degene is van DBSSVN.

    Dus van seks met je moeder is hij gewoon uit eindelijk naar dit:
    gegaan.

    Ik vind het gewoon heel toevallig dat het dezelfde persoon is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat eerste liedje van 'Seks met je moeder' ken ik niet, maar wauw, wat een verbetering! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Dat eerste liedje van 'Seks met je moeder' ken ik niet, maar wauw, wat een verbetering! *O*


    En ik zag hem inderdaad een poosje geleden bij DBSSWVN. De enige aflevering die ik heb gezien.


    Bad decisions make good stories.

    Hahahahaha sorry, maar ik ga gewoon stuk om dat eerste lied.


    I can't define who I am.

    Haha, ik ken Jasper en Lucas zo'n beetje allebei wel persoonlijk vanwege I'll Pick You Up, waar Jasper zanger van was, en Lucas van zijn eigen great headline tour, en hij speelt samen met Only Seven Left. Het is wel grappig inderdaad, als je weet hoe het allemaal gegaan is! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Woah, de verbetering is enorm.


    If a writer falls in love with you, you can never die