• Hee allemaal!

    Ik ben bezig met een Perciver (Percy Weasley + Oliver Wood) story te schrijven, en ik wil daar natuurlijk ook een cover bij!

    Dit is de cover die ik zelf heb:



    Maar ik ben er niet zo fan van, om eerlijk te zijn. Daarom vroeg ik mij af of jullie een mooiere cover voor mij zouden willen maken. Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn!
    De plaatjes mag je zelf uitzoeken, maar als je graag de plaatjes wilt gebruiken die ik heb gebruikt, zijn dit de links:
    Hogwarts
    Oliver
    Percy

    De tekst die ik erbij wil is:
    I love you so damn much

    en dan in het klein: Perciver

    Ik vond het lettertype met dat hartje op de 'I' in mijn cover eigenlijk wel leuk. Zoiets zou ik dan ook graag in de cover terug zien.

    Alvast heeeeeel erg bedankt!!!!! (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Zo ><

    Thank you! haha (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    Persoonlijk vind ik die van Elvenking echt super mooi, maar ik heb de mijne toch maar afgemaakt:


    Deze is zo mooi! Alleen een ander font voor de titel zou beter zijn 8) Net een filmposter!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Deze is zo mooi! Alleen een ander font voor de titel zou beter zijn 8) Net een filmposter!


    Meh, ik kon gewoonweg geen goede vinden. Zal nog eens kijken of het met een ander programma wel lukt. En dankje c:

    edit:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 12:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Meh, ik kon gewoonweg geen goede vinden. Zal nog eens kijken of het met een ander programma wel lukt. En dankje c:

    edit:



    Mooi! Maar zou je er in een hoekje nog ''Perciver'' neer kunnen zetten? Het liefst met een hartje op de I, hahaha :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Mooi! Maar zou je er in een hoekje nog ''Perciver'' neer kunnen zetten? Het liefst met een hartje op de I, hahaha :p


    Mijn internet ligt er om de vijf seconde uit, want ziggo is aan het prutsen, maar na musical (na 16:00) zal ik het erin proberen te zetten c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Mijn internet ligt er om de vijf seconde uit, want ziggo is aan het prutsen, maar na musical (na 16:00) zal ik het erin proberen te zetten c;


    Ja, bij mij doet ziggo ook kut, hoewel het op het moment wel meevalt.

    Musical? Nicee, have fun! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Elvenking schreef:


    Zo ><



    Ondanks dat het heel moeilijk was om te kiezen tussen die van Rider en van Elvenking, is het toch deze cover van Elvenking geworden.

    Heeeeeel erg bedankt iedereen voor het maken van een cover!! c;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)


    Ondanks dat het heel moeilijk was om te kiezen tussen die van Rider en van Elvenking, is het toch deze cover van Elvenking geworden.

    Heeeeeel erg bedankt iedereen voor het maken van een cover!! c;

    Aw graag gedaan. ^^