• We komen er net achter dat iemand een bloempot heeft gestolen uit de voortuin, hem veder in de straat kapotgemaakt en de bloemen gestolen.
    Serieus, welke idioot steelt nou zo iets? Het is een bloempot met een paar bloemen erin.



    Is er bij iemand ook wel eens wat raars gestolen?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Puzzel schreef:
    Triest.


    26 - 02 - '16

    Hahahaha.
    Wtf? :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien waren het mooie bloemen.
    Nee, ik snap dat ook niet. Dan moeten het wel mogooltjes zijn.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    dooddoenervo schreef:
    Raar?
    En nee.

    Maar welke idioot breekt in bij een school? 2keer mijn school:Y)

    Ze hebben een keer op mijn school ingebroken en geld gestolen. En mijn school heeft nauwelijks geld los. Het enige geld dat in de school wordt bewaard is van boetes van de boeken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    zucht.... sommige mensen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Assassin schreef:
    Mensen zijn raar.

    People are dumbasses. (cat)

    Paar jaar geleden hadden ze de fiets van mijn zusje gestolen -een kinderfiets- en het achtergelaten paar straten verder. -Wel met schade.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Paar jaar geleden hadden ze de fiets van mijn zusje gestolen -een kinderfiets- en het achtergelaten paar straten verder. -Wel met schade.
    dat is echt triest ze denken niet na over je zusje die misschien wel heel verdrietig was


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vreemd. Slaat ook echt nergens op, maar goed. Gelukkig was het niet iets kostbaarders.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 0:28 ]


    I can't define who I am.

    Ze hebben de vlag, die ik buiten had gehangen ivm het slagen voor havo, van ons huis afgetrokken met houder en al. Nooit meer teruggevonden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Nog niks gestolen, maar ze hebben wel al is de bloempotten omver gegooid dat alle aarde er uit lag, dingen op de ramen komen gooien en komen aanbellen en dan is er niemand.

    Ik snap niet dat mensen zich met zo dingen kunnen bezig houden ... -.-


    16 - 09 - '17

    Dat is echt belachelijk.
    Bij ons is een paar weken terug ingebroken in de auto. Ze hadden het ingebouwde navigatiesysteem en het stuur gejat.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Dat is echt belachelijk.
    Bij ons is een paar weken terug ingebroken in de auto. Ze hadden het ingebouwde navigatiesysteem en het stuur gejat.

    Het stuur? Pff...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sinistre schreef:
    Lage actie.


    Pretty is just a pretty word.

    dooddoenervo schreef:
    Raar?
    En nee.

    Maar welke idioot breekt in bij een school? 2keer mijn school:Y)
    Bij ons doen ze dat vaak ook, maar dat is omdat wij duren spullen in het labo hebben staan.
    Op mijn oude school hebben ze eens Daxen komen stelen om ze als losse onderdelen te verkopen, dat vond ik echt erg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?