• "Welkom"


    Ik presenteer u met trots het: Waar heb jij een hekel aan? Topic
    Even een korte omschrijving zodat we van start kunnen gaan:
    In dit Topic kun je plaatsen waar je gewoon helemaal zat van word! Dat kan de buurman zijn, maar ook een slome computer die maar niks wil doen. Al je frustraties kun je hier lekker kwijt. Maar(I know; "Maar" is irritant) er zijn ook regels: Je gaat niet schelden, als het over je buurman zou gaan, noem je zijn naam NIET, en we gaan niet lopen zeggen dat de ene zich aan stelt, want zolang je je aan deze regels houd mag je gewoon zeggen wat je vind, en je moet natuurlijk niet te ver gaan, OF discrimineren. Het is ook belangrijk dat je rekening houd met anderen(Dus geen gepest en/of discriminatie). Dit topic is leuk bedoel, dus dat moet ook leuk blijven! Je begint je zin steeds met: Ik heb een hekel aan...... En dan typ je iets. En ook schelden is niet toegestaan! Nou reageer ze!
    Dat was dus de omschrijving:P.
    Ik begin met waar IK een hekel aan heb, omdat dit ook mijn topic is.
    Ik heb een hekel aan..... Volwassenen die doen alsof kinderen heel dom zijn, terwijl ze zelf overduidelijk dommer zijn dan het kind!
    Ik wens jullie veel succes.




    Haat ze^,^

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 14:42 ]


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Ik heb een hekel aan... Irritante jongens in het zwembad die je dan verkering vragen terwijl ze het niet menen maar gewoon stoer willen doen-,-


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik heb een hekel aan... Mensen die dingen als 1D gaan haten, ik ben zelf ook geen fan maar ik vind het nogal zielig om zoiets extreem te gaan haten om niks!


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Ik heb een hekel aan mensen met rode naampjes.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een hekel aan..... het niet hebben van inspiratie, terwijl je heel graag wil schrijven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Ik heb een hekel aan..... het niet hebben van inspiratie, terwijl je heel graag wil schrijven.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb een hekel aan mijn eigen ongeduld.


    Don't let someone dim your light, simply because it's shining in their eyes.

    McGregor schreef:
    Ik heb een hekel aan..... het niet hebben van inspiratie, terwijl je heel graag wil schrijven.


    Of het hebben van inspiratie, maar niet kunnen beschrijven zodat het leuk en interessant wordt.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:44 ]


    -

    Ik heb een hekel aan..... willen schrijven aan een andere story dan waar je mee bezig bent.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb een hekel aan... het feit dat ik zojuist de twee laatst geschreven hoofdstukken van m'n verhaal heb verwijderd (in m'n word document) en m'n lezers nog iets langer moet laten wachten op een nieuw deeltje, omdat ik gewoon niet tevreden was met het verloop en gisteren eindelijk een geniale ingeving heb gekregen, wat ik dus al vorige week had moeten hebben om me behoorlijk wat schrijfwerk te ontzien. Afin, wie weet dat ik die 2.000 woorden wel ergens anders in het verhaal kan gebruiken XD

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 17:42 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb een hekel aan het verkeerde ijsje kiezen uit al die honderden smaken die ze hebben, na een kwartier getwijfeld te hebben. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb een hekel aan mensen die dommer doen dan ze eigenlijk zijn en aan mensen die geen hoofdletters en interpunctie gebruiken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb een hekel aan..... de momenten waarop mijn moeder de internetverbinding steelt, omdat het tv-kastje is vastgelopen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb een hekel aan stereotypen. Echt verschrikkelijk.

    (Btw, die gif :3)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 21:23 ]


    Caution first, always.

    Ik heb een hekel aan mensen die schrijven: me bed inplaats van mijn bed(dat is een voorbeeld), echt irritant


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef