• Ik wil graag weten wat jullie er van vinden :Y)
    Ik heb deze trailer gemaakt naar aanleiding van een aanvraag van een Q-vriendin van mij.
    Een tijdje geleden heb ik ook een trailerstore gehad, maar omdat ik toen er niet echt de tijd voor had ben ik hier niet mee verder gegaan.
    Ook merk ik dat ik het fijner vind als ik maar een trailer tegelijkertijd heb.
    Als je ook een trailer wil mag je me gerust een GB sturen, en als ik op dat moment geen trailer heb zal ik kijken of ik er wat leuks van kan maken :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind hem goed gelukt:Y)


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Lol, ik heb toevallig net ook een trailer gemaakt :P

    Ik vind hem heel mooi(:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 14:35 ]


    :)

    Miesje2312 schreef:
    Ik vind hem goed gelukt:Y)


    26 - 02 - '16

    Miesje2312 schreef:
    Ik vind hem goed gelukt:Y)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Nice!


    Tijd voor koffie.

    Aww , River flows in you <3

    Mooi gedaan , alleen vind ik het lettertype bij de aftiteling zegmaar minder goed passen *mijn mening* (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    WAUW!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het is wel goed gedaan. Maar om even toch eerlijk te zijn: je koos wel gif's die niet zo "zielig" waren.


    -

    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo goed :/


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dit liedje is echt al zò vaak gebruikt dat ik het direct uitzet wanneer ik het hoor, sorry. Maar voor je eerste trailer is het niet slecht, oefening baart immers kunst. Ik zou alleen niet gebruik maken van afbeeldingen èn bewegende beelden tegelijkertijd.

    Sinistre schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo goed :/

    + Wat is de titel van dat nummer? Ben ik vergeten c:

    Goede trailer :) x


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik vind hem niet geweldig. Je trailer kon mijn aandacht nog geen tien seconden houden en het wisselen tussen beelden en video stoorde me, net zoals het feit dat al je beeldmateriaal enorm klein is. Bovendien klopt het Engels in je trailer ook niet helemaal. (in die tien seconden die ik heb gezien dan)


    Ex astris, sciencia

    Ik wil wel even zeggen dat deze op aanvraag was. De tekst, het liedje, de beelden en de grammatica zijn dus niet door mij. Ik heb het alleen gemonteerd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind hem niet zo goed. Ik vind dat je geen foto's in een trailer moet verwerken. Ook stoor ik me dat de tekst heel de tijd over de beelden komen. Je beeld is al zo klein en dan zie je er helemaal niks meer van door de tekst die er op komt. De muziek stopt ook niet zo goed vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?