• Je kent het wel. Je bent het nieuwe meisje, jij kent helemaal niets en niemand op school en dat maakt je extra interessant voor andere leerlingen.
    Ook Abigail Englehart is zo'n nieuw meisje. Direct interessant, maar ze blijft onopgemerkt door Isaac Lahey. Tot het moment dat hij iets heel stoms doet recht voor de ogen van Abigail. Ze ziet hem direct als een agressieve jongen en wil liever uit zijn buurt blijven en Isaac wil haar liever niet meer onder ogen komen omdat hij zich schaamt voor zijn daad. Helaas moeten ze samen werken voor een schoolproject. Isaac probeert zijn weerwolven bestaan verborgen te houden voor het nieuwsgierige meisje, maar wat hij niet weet is dat Abigail ook haar eigen duistere geheimen heeft.

Love will find a way through paths where wolves fear to prey.

Note: ondanks dat het vakantie is kan het een tijdje duren voordat er een hoofdstuk komt, aangezien wij zelf ook op vakantie gaan.

Door op de cover te klikken kom je bij de story c:

[ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 20:22 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

De cover spreekt me wel aan dus ik ga even kijken (;

26 - 02 - '16

Alecia schreef:
    De cover spreekt me wel aan dus ik ga even kijken (;

Het is wel een Teen Wolf - verhaal, maar je hoeft niet perse de serie te kijken om het te kunnen snappen. De dingen uit de serie die er in voor komen zullen gewoon uitgelegd worden c:

Lahey schreef:
    (...)

Het is wel een Teen Wolf - verhaal, maar je hoeft niet perse de serie te kijken om het te kunnen snappen. De dingen uit de serie die er in voor komen zullen gewoon uitgelegd worden c:

Oke (;
    Ik heb maar een abo genomen, dan ben ik er gelijk op tijd bij als het eerste hoofdstuk komt (;

26 - 02 - '16

Het duurde even, maar het eerste hoofdstuk staat online c:
    OO1 • Abigail