• Once upon a time

    blossom bloomed

    and flowers grew


    Life was perfect

    like a dream


    Then snowflakes fell

    the world got cold

    and I met you









    -Onbekende personen
    -Nederlands geschreven
    ©Rider


    Hier een (nog falende :') )beschrijving van het verhaal, voor de liefhebbers:
    Misschien lijkt het onmogelijk voor de meesten van ons, maar toch bestaat het: De perfecte wereld. Althans, dat lijkt wel zo. In het land van koning Adalar is iedereen altijd gelukkig en doet zonder enige problemen wat er gezegd wordt. Er is geen oorlog en ruzie, maar wel veel rijkdom en voorspoed.
    Fiore, een meisje van 17 en bovendien dochter van de raadgever van de koning, vertrouwt de situatie echter niet. In haar ogen heeft altijd alles een prijs en bestaat perfectie niet. In eerste instantie sprak ze haar gedachten alleen uit, wanneer er niemand in de buurt was op Nancy, de werkster, na. Alles veranderd echter, wanneer het begint te sneeuwen, terwijl de lente net begonnen is. Fiore ziet het als een teken dat er iets mis is en dit brengt haar in grote problemen. De enigen die haar misschien nog wel kunnen helpen zijn een aantal rebellen die ze in de bossen tegenkomt. Maar of ze de aanvoerder, een jongeman van twintig, ook daadwerkelijk kan vertrouwen en of ze op tijd achter het geheim van koning Adalar komt, is nog maar de vraag.


    Snowflakes in June

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 13:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Het laatste deel van hoofdstuk 3 staat online!

    ~3.3


    Happy Birthday my Potter!

    Ik geloof dat dit het langste hoofdstuk (deel) is tot nu toe! Het begin van hoofdstuk 4:

    ~4.1


    Happy Birthday my Potter!

    Inspiratie+tijd= weer een hoofdstukje! :

    ~4.2


    Happy Birthday my Potter!

    Pampampam, het laatste deel van hoofdstuk 4 staat online:

    ~4.3


    Happy Birthday my Potter!

    Hier is dan eindelijk het eerste deel van hoofdstuk 5:
    ~5.1


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het model erg op Emelie de Ravin lijken. Ik ga overigens eens een kijkje nemen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik vind het model erg op Emelie de Ravin lijken. Ik ga overigens eens een kijkje nemen. (:


    Het is haar als Belle in Once Upon a Time. Ik heb door die quote inspiratie gekregen voor dit verhaal c: Het is dus overigens niet de hoofdpersoon Fiore, die is namelijk blond.


    Happy Birthday my Potter!