• ohmygooodd.. ik heb net te horen gekregen dat ik over ga naar 2 Havo! Ben zó blij en hyper nu omdat het nog niet zeker was of ik wel over ging!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Ik ben over naar mijn 4e jaar VWO. Ze hebben me gister niet gebelt dat betekent dus dat ik over ben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gefeliciteerd! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gefeliciteerd ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gefeliciteerd c:
    Ik ben over naar de 4e van havo.


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd maar als het al lastig is in de burgklas worden de komende jaren echt een hel voor je.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gefeliciteerd! Hopelijk gaat het volgend jaar dan ook wat beter dan dit jaar. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! Ik ben over naar Vwo 5.


    Hamartia

    Sinistre schreef:
    Gefeliciteerd maar als het al lastig is in de burgklas worden de komende jaren echt een hel voor je.


    Nou zeg, dat is niet heel bemoedigend en ook echt niet zo te zeggen.
    ~~~~
    Gefeliciteerd en geniet van je vakantie ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Backfire schreef:
    Sinds wanneer kan je blijven zitten in de brugklas?
    Hoe dan ook, gefeliciteerd :]

    Ik ben blijven zitten in de brugklas, haha, dus het is gewoon mogelijk! In ieder geval: Gefeliciteerd!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Florentina schreef:
    (...)

    Nou zeg, dat is niet heel bemoedigend en ook echt niet zo te zeggen.
    ~~~~
    Gefeliciteerd en geniet van je vakantie ;3


    Tuurlijk ben ik blij voor haar dat ze over is maar bijna blijven zitten in de eerste is geen geweldig teken. Behalve als er natuurlijk bijzondere rede is dat je blijft zitten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gefeliciteerd. Ik ben over naar mijn 2e jaar HBO.


    ars moriendi

    Gefeliciteerd! Ik ga ook over, naar 2 Gymnasium.:Y) Ik kon niet blijven zitten, maar wel doorstromen naar 2VWO


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Idaho schreef:
    (...)

    Zo moeilijk is dat niet hoor! (niet dat het mij is overkomen) Maar als je lui bent of zo :3

    Gefeliciteerd!


    Bij mij kon dat niet. Wij hadden 0 -130. 0-65 meost je naar VMBo, 65-80 naar de havo en 80+ naar VWO geloof ik :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gefeliciteerd!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik had de eerste drie jaren geen enkel probleem met school. :'D Het nare begon toen ik in de vierde klas kwam en je ook echt iets moest doen voor school. :Y)
    Anyway, gefeliciteerd. Al zou ik wel beter je best doen als je het niet héél lastig wilt krijgen in de volgende jaren.


    "Well, well. Look who we've got here!"