• Hallo allemaal!

    Ik heb geprobeerd even creatief te zijn en heb wat screensavers gemaakt. Er is eentje van One Direction, eentje van Justin Bieber en een van Emma Watson ^^

    Ik heb ze geupload naar dropbox:
    https://www.dropbox.com/s/ttt9dnacoyklook/screensavers%20door%20laartje%20aangepast.zip < edit: nieuwe link

    Wat vinden jullie ervan? Doet hij het in ieder geval bij jullie? want bij sommige mensen schijnt het niet te werken :(

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 18:19 ]


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Ik heb een hekel aan screensavers, sorry. Ze maken je computer traag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat zijn screensavers? Nu voel ik me dom..

    Limits schreef:
    Wat zijn screensavers? Nu voel ik me dom..

    Dat vraag ik mij ook af.


    •*• Lululu •*•

    Limits schreef:
    Wat zijn screensavers? Nu voel ik me dom..


    Als je, je computer/laptop een tijdje niet gebruikt word hij als het goed is gewoon zwart. Met een screensaver word hij niet zwart maar zie je een (meestal) bewegend plaatje op je beeldscherm.

    En volgens Wikipedia is een screensaver dit

    Een schermbeveiliging of screen saver is een voorziening in een computer die ervoor zorgt dat het beeld dat op het beeldscherm wordt vertoond na een bepaalde tijd van inactiviteit regelmatig van positie zal veranderen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 19:11 ]


    Physics is awesome

    Limits schreef:
    Wat zijn screensavers? Nu voel ik me dom..
    \


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Limits schreef:
    Wat zijn screensavers? Nu voel ik me dom..


    Dempsey schreef:
    (...)
    Dat vraag ik mij ook af.


    *zucht*

    Nu voel ik me ouuuud :C
    Straks gaan jullie me vertellen dat jullie nog nooit van een gameboy hebben gehoord D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    *zucht*

    Nu voel ik me ouuuud :C
    Straks gaan jullie me vertellen dat jullie nog nooit van een gameboy hebben gehoord D:


    Wat is een gameboy?

    Just kidding :Y)


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Wat is een gameboy?

    Just kidding :Y)



    J/K, pokemon, dat was perfectie!


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    J/K, pokemon, dat was perfectie!


    Damn right it is. Just look at all my friends.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kunnen jullie in ieder geval vertellen of ze het doen of niet? haha

    Kan het zijn dat alleen mensen die het programma hebben waarmee ik ze heb gemaakt het kunnen zien?


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Hij werkt niet bij mij. Ik gebruik Windows 7 Professional.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 0:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hij werkt niet bij mij. Ik gebruik Windows Vista7 Professional.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    M'n laptop vind je screensavers onveilig , en 'een bedreiging' ! :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    YourWolfLove schreef:
    M'n laptop vind je screensavers onveilig , en 'een bedreiging' ! :')


    •*• Lululu •*•

    Dag allemaal,

    Ik heb nu een aangepaste versie gemaakt van allemaal, waarbij dit hopelijk verholpen is!

    https://www.dropbox.com/s/ttt9dnacoyklook/screensavers%20door%20laartje%20aangepast.zip

    Kunnen jullie testen? :$

    Dat van bedreiging zegt ie bij mij ook ;( Omdat het niet vaak gedownload wordt zegt ie. Nou, en bedankt >< Ik heb het alsnog gescand op virussen met zo'n site waar je met heel veel scanners kan scannen, en die zei dat het veilig was..

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 18:19 ]


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."