• Ik ben heel slecht in namen verzinnen, en ik wil nu een fantasy verhaal schrijven met zelf bedachtte wezens dus geen weerwolfrm en vampieren en zo.
    Maar dan heb je ook ideeen nodig en namen, voor de stad, de wezens, hoofdpersonen etc. Als je me wilt helpen kun je zelfbedachte wezens bedenken en hier plaatsen of namen, maar ik verzin zelf ook een paar dingen natuurlijk.


    May StarClan light your path.

    Zelf vind ik Niamh heel mooi voor een meisje of Aishlin.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:17 ]

    Wat ik altijd nogal vervelend vind als mensen tegenwoordig fantasyverhalen schrijven, is dat de namen dan allemaal een beetje lijken op de namen van Tolkien of Lovecraft.
    Ik vertaal voor fantasynamen vaak gewoon woorden die ik ermee associeer in een vreemde taal die ik interessant vind en zet zo nodig de lettergrepen in een andere volgorde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het grote meisjesnamen topic.
    Het grote jongensnamen topic.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Het grote meisjesnamen topic.
    Het grote jongensnamen topic.

    Daar zou ik voor een Fantasy-verhaal niet vlug kijken, omdat al die namen normaal zijn. Maargoed, hangt ervan af welke namen de topicmaakster wil natuurlijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Daar zou ik voor een Fantasy-verhaal niet vlug kijken, omdat al die namen normaal zijn. Maargoed, hangt ervan af welke namen de topicmaakster wil natuurlijk.


    Nou, er zitten toch redelijk veel namen bij die je voor een Fantasy verhaal kan gebruiken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scorpia schreef:
    (...)
    Daar zou ik voor een Fantasy-verhaal niet vlug kijken, omdat al die namen normaal zijn. Maargoed, hangt ervan af welke namen de topicmaakster wil natuurlijk.


    Die zijn iets te normaal, voor een fantasy verhaal doe ik ook meestal namen als: Light, Storm, Leaf, etc.


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    (...)

    Die zijn iets te normaal, voor een fantasy verhaal doe ik ook meestal namen als: Light, Storm, Leaf, etc.


    Dat zijn ook redelijk normale namen. -vind ik-

    Faelan
    Tamani
    en je kan natuurlijk ook uit het latijn en grieks namen zoeken :Y) die hoef maar te zoeken bij goden ofzo echt daar vind je echt veel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eówyn
    Daenerys


    (Voor meisjes dan)


    26 - 02 - '16

    Aiken
    Waiom


    Queer zijn is gewoon alles

    Check gewoon een lijst met alle personages uit J.R.R. Tolkien's boeken :Y)


    Caution first, always.

    Belacqua schreef:
    Wat ik altijd nogal vervelend vind als mensen tegenwoordig fantasyverhalen schrijven, is dat de namen dan allemaal een beetje lijken op de namen van Tolkien of Lovecraft.
    Ik vertaal voor fantasynamen vaak gewoon woorden die ik ermee associeer in een vreemde taal die ik interessant vind en zet zo nodig de lettergrepen in een andere volgorde.

    Dat doe ik dus voor spreuken en magie stuff :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klikk <- Lijst van Griekse goden.
    Er staan zeker wat aparte/leuke namen tussen :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ,Thanks allemaal!!0


    May StarClan light your path.