Ik vind ze wel ge-wel-dig. (: Beau is mijn favoriet. Zelf vind ik ook dat ze aan het veranderen zijn, maar daar kijk ik doorheen.
Ik mis de jochies die geen ene f*ck gaven om hoe ze eruit zagen en wat mensen van ze vinden... Maar iedereen wordt ouder, dus zij ook.
Hun humor is ook mijn humor. Lol. Dit fandom is ondertussen een beetje uit elkaar aan het vallen... Bijna elke fan vindt dat ze teveel veranderen. Ze hebben eigenlijk wel gelijk. Nu ze zoveel subscribers hebben, zijn ze hun eerste en trouwe fans vergeten. Ze wonen nu tijdelijk in LA, maar Melbourne is hun geboortestad en dat zijn ze nu aan het verwaarlozen. Het fandom wordt groter en groter en ik ben bang dat ze straks (hebben ze nu ook al) alleen maar oog hebben voor de fake fans die uit het niets komen en zeggen al jaren fan te zijn. Zelf ben ik in oktober/november 2012 fan geworden, maar ik was liever eind 2011 of eerder gekomen. Toen was het nog leuk...
Even when there's no drama, there's still drama. - Luke Brooks.
Ik wilde even mijn zegje doen, haha. Ik ga weer!
Much love,
BrooksBro.
[ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 12:32 ]
"I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood