• Ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe series (alle series van nu ken ik al wel - Once upon a time, etc).
    Ik heb er al drie kunnen vinden;
    Sleepy Hollow (deze datum is nog niet bekend) en Dracula (deze komt 25 oktober 2013) en Agents of S.H.I.E.L.D. (deze komt 24 september 2013).
    So, mensen die nog weten of er leuke series aan komen (ergens dit jaar)? :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:47 ]

    Edit: Vergeten Agents of shield erbij te zetten. (cat)

    Ik kijk meer uit naar het nieuwe seizoen van Breaking Bad en Legend of Korra :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Game of Thrones? Maar dat is geen nieuwe serie.

    Ik ga in ieder geval weer verder met Pretty Little Liars.


    Chaos is a ladder.

    Sinistre schreef:
    Ik kijk meer uit naar het nieuwe seizoen van Breaking Bad en Legend of Korra :Y)

    Ik moet nog verder kijken met Legend of Korra. Ben begonnen maar ik loop gigantisch achter. :'D

    euhm, nieuw kun je het niet echt noemen, maar Teen Wolf?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Arryn schreef:
    Game of Thrones? Maar dat is geen nieuwe serie.

    Ik ga in ieder geval weer verder met Pretty Little Liars.

    Nope, Game of Thrones heb ik al helemaal afgekeken. Nu wachten op de volgende season.

    Ik kijk vooral uit naar nieuwe seizoenen van series. :3 Ravenswood is wel nieuw en komt uit in oktober.


    Your make-up is terrible

    Niet meer nieuw maar Grimm? Ik vind het zo jammer dat het tweede seizoen niet op tv word uit gezonden.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Niet meer nieuw maar Grimm? Ik vind het zo jammer dat het tweede seizoen niet op tv word uit gezonden.

    In België zijn ze het tweede seizoen aan het uitzenden.

    OT: Hannibal? Daar is het eerste seizoen al wel van uitgezonden, maar dat telde maar 13 afleveringen. Méh. I need more episodes.


    Ex astris, sciencia

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik moet nog verder kijken met Legend of Korra. Ben begonnen maar ik loop gigantisch achter. :'D


    Het zijn maar twaalf afleveringen van 20 minuten dus gigantisch zal wel meevallen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Under the Dome is net begonnen.


    You are beautiful, you are love.

    Mulford schreef:
    (...)
    In België zijn ze het tweede seizoen aan het uitzenden.

    OT: Hannibal? Daar is het eerste seizoen al wel van uitgezonden, maar dat telde maar 13 afleveringen. Méh. I need more episodes.


    Ik had gekeken op de site van de zender die het uit zend maar volgens mij kan je alleen de laatste episode terug kijken die ze hebben uit gezonden. En dan heb ik minstens de helft gemist.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik had gekeken op de site van de zender die het uit zend maar volgens mij kan je alleen de laatste episode terug kijken die ze hebben uit gezonden. En dan heb ik minstens de helft gemist.

    Je kan altijd afleveringen downloaden? En ik weet niet of dat in Nederland ook is, maar in België kan je via je digibox alle afleveringen terug kijken. Dat kost wel twee euro ofzo.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:00 ]


    Ex astris, sciencia

    The White Queen is ook net begonnen op de BBC.


    And in that moment, we were infinite.

    Mulford schreef:
    (...)
    Je kan altijd afleveringen downloaden?


    Ik en downloaden is niet zo'n goede combinatie. :) Maar ik ga het proberen.


    Physics is awesome