• Wanneer Percy aan het begin van het zesde schooljaar iets onverwachts doet, trekt hij onbedoeld Olivers aandacht. Oliver begint wat meer te letten op deze klasgenoot die hij nooit echt een tweede blik waardig heeft gegund en komt erachter dat Percy erg eenzaam lijkt. Hij besluit daar iets aan te doen, maar wat begint als een poging om uit schuldgevoel wat meer met Percy om te gaan, verandert tot ieders verbazing al snel in een echte vriendschap. Dat is het punt waarop het ingewikkeld begint te worden, want Oliver heeft nog nooit een vriend gehad wiens sproeten hij zo ongelofelijk schattig vond.

    “The best ideas aren’t hidden in shadowy recesses. They’re right in front of us, hidden in plain sight.”
    - Richard Farson


    Perciver, natuurlijk. En fluff, veel fluff. En een kus voor hoofdstuk honderd! ^^
    Dit wordt mijn tweede echt lange Perciver story. Het eerste hoofdstuk staat al een behoorlijke tijd online, maar ik begin nu met posten van de rest. Extra linkje, voor de mensen die de eerste gemist hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De eerste link was de foto right?
    Ah well, ik heb al een abo :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ALREADY IN LUVVV.C;


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaaaahw. Ik vind het nu al leuk (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ColouredWind schreef:
    De eerste link was de foto right?
    Ah well, ik heb al een abo :Y)


    Ja. Beetje verstopt, maar daarvoor is de extra link. (:



    SPECS schreef:
    ALREADY IN LUVVV.C;


    Yay. ^^



    Belacqua schreef:
    Aaaaahw. Ik vind het nu al leuk (:


    Dankje! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoofdstuk 3! (:

          “Het is nooit te vroeg om je zorgen te maken over de Slytherins. Bovendien dacht ik helemaal niet aan Quidditch,” antwoordde Oliver. Direct nadat hij het had gezegd wist hij dat het een monumentale fout was. Hij dacht altijd aan Quidditch.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PERCIVER :'D

    Limits schreef:
    PERCIVER :'D


    Yesss. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Normaal gesproken lees ik geen Perciver, maar ik ga mij er eens aan wagen en ik zie wel wat het word! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Normaal gesproken lees ik geen Perciver, maar ik ga mij er eens aan wagen en ik zie wel wat het word! (:


    O jee, nou leg je wel een behoorlijke druk op me, haha. :'D Ik hoop dat je het wat vindt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    O jee, nou leg je wel een behoorlijke druk op me, haha. :'D Ik hoop dat je het wat vindt.


    Who ever doens't like it is nuts.n_n


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    (...)

    O jee, nou leg je wel een behoorlijke druk op me, haha. :'D Ik hoop dat je het wat vindt.


    Ghehe sorry, maar we zullen zien!
    Ik heb het eerste hoofdstukje nu net gelezen, en je schrijft goed!
    Maaarre klein vraagje, want misschien heb ik het namelijk over het hoofd gelezen; Is dit echt een story op zichzelf, of is dit een ''tweede deel'' van een andere Perciver story die ik eerst lezen moet? Omdat het eerste hoofdstuk nogal abrubt is qua dat ze gelijk al zoenen enzo. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Ghehe sorry, maar we zullen zien!
    Ik heb het eerste hoofdstukje nu net gelezen, en je schrijft goed!
    Maaarre klein vraagje, want misschien heb ik het namelijk over het hoofd gelezen; Is dit echt een story op zichzelf, of is dit een ''tweede deel'' van een andere Perciver story die ik eerst lezen moet? Omdat het eerste hoofdstuk nogal abrubt is qua dat ze gelijk al zoenen enzo. :p


    Dankje. ^^
    En nee hoor, je hoeft hiervoor niets gelezen te hebben. Ik kan me voorstellen dat het een beetje plotseling komt, zeker voor een eerste hoofdstuk, maar dat is de bedoeling. Ik begon een soort reputatie op te bouwen voor het eindeloos uitstellen van de eerste kus (zo'n zestig en honderd hoofdstukken) dus wilde ik bewijzen dat ik het ook anders kan. Daarnaast was het ook gewoon een goede manier om het verhaal op gang te brengen, wat stiekem misschien wel wat belangrijker is dan dat eerste. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dankje. ^^
    En nee hoor, je hoeft hiervoor niets gelezen te hebben. Ik kan me voorstellen dat het een beetje plotseling komt, zeker voor een eerste hoofdstuk, maar dat is de bedoeling. Ik begon een soort reputatie op te bouwen voor het eindeloos uitstellen van de eerste kus (zo'n zestig en honderd hoofdstukken) dus wilde ik bewijzen dat ik het ook anders kan. Daarnaast was het ook gewoon een goede manier om het verhaal op gang te brengen, wat stiekem misschien wel wat belangrijker is dan dat eerste. :Y)


    Aah zo, ik begrijp 'm!
    Maar mijn abo heb je gekregen!! :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Aah zo, ik begrijp 'm!
    Maar mijn abo heb je gekregen!! :D


    Dankje! (:






    Hoofdstuk 4 staat online. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan