Iedereen weet dat het er aan zit te komen. De allesbeslissende oorlog tussen goed en kwaad. Oftewel de oorlog tussen Lord Voldemort en Harry Potter. Men is bang voor wat er te wachten staat, maar zijn tegelijkertijd ook vol moed. Er is hoop dat deze keer het goede het kwade verslaat, zonder wat er tijdens de eerste oorlog gebeurde. Men verwacht namelijk dat Lord Voldemort minder sterk zal zijn als de eerste keer. In sommige opzichte mag dat dan ook wel zo zijn, maar wat als hij het deze keer beter heeft aangepakt? Wat als hij dingen voor elkaar heeft gekregen, die hem de eerste keer niet lukte? Dingen die voor hem van groot belang kunnen zijn bij het vernietigen van zijn enige echte vijand, Harry Potter. Zo is het hem deze keer om meerdere spionnen op Hogwarts te krijgen. Zullen ze Lord Voldemort bij de langdurige strijd trouw blijven? Of licht hun loyaliteit, wanneer het er echt op aan komt, ergens anders? Zullen vriendschappen onder de druk van de oorlog bezwijken, zullen ze juist alleen maar sterker worden of is het juist nu de tijd om elkaar te vertellen hoe ze zich echt voelen? It's your choice.
Regels:
-Je kent Harry Potter. (Dus je hebt de boeken gelezen en/of films gezien.
-Je schrijft in ABN.
-Maximaal 3 rollen per persoon.
-Je houd je aan je rol.
-Je maakt geen ruzie.
-Als je onderlinge afspraken maakt, zoals wie met wie krijgt of de één is familie van de ander, graag even aan mij melden, zodat ik dat hier neer kan zetten.
-Je maakt geen topics aan, dat doe ik namelijk wel als alle rollen verdeeld zijn.
- Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open.
-En most of al: Have Fun!
Invullijstje:
Voornaam:
Bijnaam:
Volledige naam:
Ouders:
Uiterlijk (Het liefste met foto):
Innerlijk:
Leeftijd (Minstens 11):
Jaar:
Afdeling:
Huisdier: