• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan BrennanGawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [Die regel vind ik eerlijk gezegd wat minder]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry Voor de OOC-spam

    I mean, de helft is er niet.. of op vakantie of bijna de hele dag niet online en dan s'avonds en dan reageren sommige nieteens ;x]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    {Misschien om die hoeveelheid posts iets minder te maken. Dus dat er voor jou minstens 2 posts moeten zitten.
    Maar het klopt wel. Als die regel er niet is, gaat dit mega snel en de mensen die niet zo vaak posten, like me, die kunnen het dan echt niet bijhouden.}


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    [Als die regel er wel is moet je nog langer wachten en daar heb ik geen zin in]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh myDubbelpost madness, ik hoop dat het gewoon oke is als ik post?]


    || Moiyra Edan Zephyr ||

    'Waarom doe je dit, Moiyra? Ik zei alleen maar dat je terug moest. En trouwens, ik heb niet te zeggen over zeventienjarigen. Ik was negentien toen ik klaar was. Je krijgt de vijf jaar opleiding niet zo maar, hoor. Dus ik weet niet wat je van plan bent om je hebt een leerling, je bent lid van het korps en er schijnt weer gevaar in Araluen te komen. Ik had het niet moeten zeggen, het spijt me. Kom je alsjeblieft terug?' Vroeg hij me, smekend aankijkend vanonder zijn kap. "Jayce je zei wel degelijk dat zoiets. Moet ik het herhalen? 'Daarvoor moet je getraind in spoorzoeken zijn. Kinderen van zeventien zijn niet een volwassen, en horen geen officiele Grijze Jager te worden'' Snauwde ik hem half toe. " Ja, ik ben een kind. Dus?" Ik dacht even na. Ik was veel te bot aan het doen tegen hem en..nouja ik mocht hem dus waarom deed ik nou weer zo? Was het door die tijd alleen? Misschien moest ik maar gewoon een tijd weer onder de mensen komen. Ik zuchtte zacht. "Sorry Jayster...Ja ik vergeef je en ja ik kom terug maar zeg nooit meer wat over mijn leeftijd." Even keek ik hem waarschuwend aan om hem daarna in zijn zij te prikken.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Abelard schreef:
    [Als die regel er wel is moet je nog langer wachten en daar heb ik geen zin in]


    {Heb dan gewoon een beetje geduld. Zoals ik al zei, er zijn mensen die niet zo veel kunnen posten, omdat ze bijvoorbeeld niet de hele dag op Q zitten en dan ook niet dan tijd hebben voor een RPG post.
    Voor die mensen is het dan erg vervelend als ze acherlopen, doordat andere mensen in een sneltrrein vaart gaan. Je kan daardoor zelfs mensen in de RPG verliezen.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    [Oh, whoops. Mocht niet. Nu wachten ._.]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cuthalion schreef:
    (...)

    {Heb dan gewoon een beetje geduld. Zoals ik al zei, er zijn mensen die niet zo veel kunnen posten, omdat ze bijvoorbeeld niet de hele dag op Q zitten en dan ook niet dan tijd hebben voor een RPG post.
    Voor die mensen is het dan erg vervelend als ze acherlopen, doordat andere mensen in een sneltrrein vaart gaan. Je kan daardoor zelfs mensen in de RPG verliezen.


    [En wie zegt dat ik wel tijd heb? Ik zit in Spanje in een lunchroom en zit de hele tijd berichten te sturen naar iedereen om dingen te regelen. Maar in plaats van samenvattingen vragen lees ik terug. Ook een manier, niet waar?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    [En wie zegt dat ik wel tijd heb? Ik zit in Spanje in een lunchroom en zit de hele tijd berichten te sturen naar iedereen om dingen te regelen. Maar in plaats van samenvattingen vragen lees ik terug. Ook een manier, niet waar?]


    {Nou, als je zelf nauwelijks tijd heb, kan je toch wel het geduld opbrengen om even te wachten? Dan kan je de volgende keer dat je tijd hebt weer posten. Maar gezien ik van jou in een vrij korte tijd een hoop posts gezien heb, zou ik eerlijk gezegd niet zeggen dat je geen tijd hebt voor posts.}


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Kallan Brennan

    Na een aantal minuten komen we op de plek aan waar de bijeenkomst gehouden gaat worden. Overal staan al tenten opgericht en er lopen een hoop mensen heen en weer, ondanks het weer. Naast de jagers zie ik ook nog vele jongelingen, de meesten van Daniëls leeftijd. De leerlingen van de jagers. Ik ben verheugd te zien dat het Grijze Jager korps waarschijnlijk een hoop leden erbij gaat krijgen.
    De strijd met mijn capuchon had ik al opgegeven en nu pak ik mijn haar bij elkaar om het water eruit te wringen. Enkele druppels vallen op mijn kleding, maar de meesten komen op Elrohir of de grond terecht. 'Sorry jongen,' mompel ik als verontschuldiging tegen mijn paard. Gauw trek ik de capuchon weer over mijn hoofd heen en hoop dat, nu ik niet meer in een vrij hoog tempo rijd, deze niet meer door de wind van mijn hoofd gerukt zal worden.
    Weer kijk ik om en zie Daniël vlak achter me op zijn paard zitten. 'Zullen we maar een plek voor onze tent gaan zoeken?' vraag ik, het eerste wat ik na die lange tijd van zwijgen weer zeg. Aan de rand van de plaats van de bijeenkomst zie ik een klein helder riviertje stromen en ik wijs Daniël deze aan. 'Zullen we anders daar vlakbij de tent opzetten? Zitten we ook vlakbij het drinkwater als we dorst krijgen.'


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Cuthalion schreef:
    (...)

    {Nou, als je zelf nauwelijks tijd heb, kan je toch wel het geduld opbrengen om even te wachten? Dan kan je de volgende keer dat je tijd hebt weer posten. Maar gezien ik van jou in een vrij korte tijd een hoop posts gezien heb, zou ik eerlijk gezegd niet zeggen dat je geen tijd hebt voor posts.}


    [Dat zeg jij. Je kan bewijs krijgen, als je dat wilt. Waarom denk je dat het zulke kleine posts zijn en dat het zolang duurt voordat er één staat? Op dit moment zit ik te bellen met Nim, de vriendin van mijn broer. Ik heb mijn laptop en telefoon gewoon overal bij me]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    [Dat zeg jij. Je kan bewijs krijgen, als je dat wilt. Waarom denk je dat het zulke kleine posts zijn en dat het zolang duurt voordat er één staat? Op dit moment zit ik te bellen met Nim, de vriendin van mijn broer. Ik heb mijn laptop en telefoon gewoon overal bij me]


    Ik wil niet als een bemoeial overkomen, maar ik denk niet dat dat haar punt is. Het is toch logisch dat mensen het vervelend vinden als een topic helemaal volgespamd word door twee mensen? Het is zo dat er nu niet heel veel leven in dit topic zit, maar ik denk dat dat wel komt nadat dit topic eenmaal op gang gekomen is. c:


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Dashwood schreef:
    (...)

    Ik wil niet als een bemoeial overkomen, maar ik denk niet dat dat haar punt is. Het is toch logisch dat mensen het vervelend vinden als een topic helemaal volgespamd word door twee mensen? Het is zo dat er nu niet heel veel leven in dit topic zit, maar ik denk dat dat wel komt nadat dit topic eenmaal op gang gekomen is. c:


    [Het duurde redelijk lang tot dat dit eindelijk een beetje op gang was gekomen, dus ik wilde het een beetje hoog houden doormiddel van steeds te reageren. Ik snap dat mensen dat irritant vinden, maar is het soms verboden te reageren?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    [Het duurde redelijk lang tot dat dit eindelijk een beetje op gang was gekomen, dus ik wilde het een beetje hoog houden doormiddel van steeds te reageren. Ik snap dat mensen dat irritant vinden, maar is het soms verboden te reageren?]


    [Natuurlijk is dat niet verboden, en ik snap heus wel dat het wat lang duurt. Ik heb echter ook begrip voor de mensen die momenteel op vakantie zijn en geen internet hebben waardoor ze niet kunnen posten.]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 13:35 ]


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Jayce Williams

    Ik maakte een spastische beweging doordat Moiyra me in mijn zij prikte. 'Maar ik had wel gelijk over dat je klein was, kleine beer' grijnsde ik. 'Nu moet je komen want waarschijnlijk worden we als te laat gezien' lachte ik. Nunta begreep het en begon weer te draven. Grijnzend keek ik achterom. 'Kom je nog?' riep ik naar haar toe. Ondertussen was ik gaan staan en keek voor me uit. De open plek was nog geen vijf minuten rijden. Moiyra was niet echt ver gegaan dus was ze net vertrokken. Vloeiend sprong ik van Nunta af en keek hoe ze weer ging eten. Dat beest vrat binnen de kortste keren alles op. Ik keek wat rond en zag alle bekende mensen, behalve de leerlingen. 'Yalen!' riep ik vrolijk uit en ik keek verder. Zo begon ik nog wat namen op te sommen en bleef vrolijk door lachen.

    [Had hem al eerder gemaakt, haha]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 13:35 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."