• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan BrennanGawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Lilith Greenleaf
    Als ik bij het kamp ben aangekomen laat ik Rae van de galop teruggaan naar een rustige draf. Uiteindelijk ga ik stappend heet kamp in. Zoekend kijk ik rond terwijl Rae rustig tussen de tenten doorloopt. Uiteindelijk zie ik Jayce op de grond, bovenop een andere, jongere Jager. Ze probeerde lachend onder Jayce vandaan te komen, maar Jayce hield haar stevig vast en ging grijnzend door met kietelen. Even glimlachte ik in mezelf. Jayce zou altijd een klein kind blijven. Toen ik binnen gehoorafstand kwam, keek hij op. 'Daar was je! We zochten je al,' zuchtte hij. Hij klom van de andere Jager af en tilde haar op om haar vervolgens weer neer te zetten. Ik stapte van Rae af. 'Ik was gewoon wat oefenen met spoorzoeken,' zei ik schouderophalend. 'Rae hoef je niet vast te binden,' zei Jayce en ik zag een stukje verder Nunta en nog wat paarden staan. Ik knikte kort, haalde het tuig van Rae's lichaam en liet haar gaan. Toen ik het tuig had weggelegd keek ik naar de andere Jager, die nog steeds bij Jayce stond. 'Lilith, dit is een vriendin van me Moiyra, Moiyra, dit is Lilith, mijn leerlinge,' stelde Jayce ons voor. 'Hoi,' zei ze. Ze leunde tegen Jayce aan. Om één of andere reden voelde ik me ongemakkelijk. 'Dus dát is je leerlinge? Natuurlijk een meisje,' grinnikte ze. Vragend keek ik naar Jayce, ik snapte er helemaal niks meer van. Waarom deed ze zo? Ik wist niet of Jayce mijn blik nog had opgevangen, want Moiyra had de kap van zijn jagersmantel of zijn gezicht getrokken. 'Hoi,' komt er ineens van een gedaante op de grond. Hij zit rustig op de grond met een stukje hout in zijn hand. Ik had hem nog niet gezien. Ik besluit Jayce en Moiyra samen maar te laten en ga naast hem zitten. Zijn stukje hout lijkt verdacht veel op een paard. 'Is dat jou paard?' vraag ik hem, doelend op het stukje hout.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    [Sorry dat ik even niet meer had gereageerd; ik had zaterdag en zonde de viering van mijn vader's verjaardag en ik ben sinds gistermiddag met een vriendin logeren. Is de vergadering nog bezig?]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bridgit schreef:
    [Sorry dat ik even niet meer had gereageerd; ik had zaterdag en zonde de viering van mijn vader's verjaardag en ik ben sinds gistermiddag met een vriendin logeren. Is de vergadering nog bezig?]


    [Iedereen is nog steeds bezig om naar de plek te gaan, haha. De meesten zijn bezig met de tenten opzetten, of bij elkaar zitten volgens mij.]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 11:13 ]


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Jayce Williams

    Ik draaide me naar Moiyra om en porde haar in haar buik. 'Toevallig heeft ze veel talent. Het maakt niet uit dat ze een meisje is' sprak ik langzaam maar duidelijk. 'Geen zorgen, hoor. Niemand is zo schattig als mijn kleine beer' Grijnzend kneep ik in Moiyra's wangen en maakte overdreven babygeluidjes. Lilith zat ondertussen bij Jai. Misschien leerden ze nog wel wat van elkaar. Ondertussen hield ik op bij Moiyra en begon weer verder te gaan mijn kietelaanval, dit keer staand. Ik begon bij haar zij en ging verder op steeds verschillende plekken. Ik kon gewoon niet ophouden, al was dit wel heel kinderlijk. Maar ik had zo mijn momenten. Iedereen heeft wel eens zulke momenten, niet? Even grinnikte ik. Binnenpretje. Al snel herpakte ik het weer en ging weer verder, dit keer zonder ook maar enkele afleiding. Moiyra kon niet weg vanwege dat mijn vingers steeds naar een andere plek om te kietelen schoten.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 15:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eloria Greenfield

    'Ik zie dat je je goed verstopt hebt, want ik zag je niet.' zei Yalen. Ik wist niet of het een grap was of serieus was. Hij knoopte iets aan zijn riem.
    Het bleef stil. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Of ik oo moest zeggen. ik keek alleen maar naar Yalen, Na een tijd stilte begon het saai te worden. Ik stelde dus maar een vraag.
    'Dus,' begon ik 'Wanneer begint de vergadering eigenlijks?' ik keek omhoog. de zon was niet te zien.
    Ik keek weer naar Yalen.


    May StarClan light your path.

    Jai Woods

    Ik grinnik. 'Dat jij er een paard in ziet.' Zeg ik terwijl ik een blik werp op het stuk hout. Het is een blok met wat dunne poten eraan. Ik kijk naar Jayce en Moiyra die elkaar weer aan het kietelen zijn en zucht. 'Je had best nog iets later kunnen komen, die twee zijn toch nog lang niet klaar.' Ik gooi het "paardje" ondertussen in de bosjes. 'Ik ben trouwens Jai.' Stel ik mezelf voor aangezien ik dat nog niet had gedaan. Ik doe mijn cappuchon af en haal mijn hand door mijn haar.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    {@Dashwood, laten we ze dan maar een tent delen. Het zijn toch beide mannen en het scheelt weer een tent opzetten ^^}

    Kallan Brennan

    Daniël loopt naar me toe om me te helpen met de tent en ik zie dat hij een rode kleur op zijn wangen heeft. Schaamte om wat hem net overkwam, vermoed ik. Ik zag hem wel bijna van zijn paard afvallen, toen hij af wilde stijgen. Zachtjes grinnikend haal ik mijn schouders op om zijn onhandigheid. Tja, dat is Daniël, een prima jongen, maar af en toe flink stuntelig. Maar ik weet uit ervaring dat dat na een aantal jaar wel minder zal worden. In mijn jonge jaren had ik ook een zeer onhandige leerling, maar aan het einde van zijn leerlingschap, was het een heel stuk minder geworden. Al kwam dat waarschijnlijk deels doordat ik vrij hard voor hem was.
    Daniël begint het geraamte van de tent op te zetten en al gauw schiet ik hem te hulp. Een tijdje later staat de tent uiteindelijk. Ondertussen heb ik veel aanwijzingen aan Daniël moeten geven, wie het opbouwen van een tent niet heel goed verging. Maar ons gezamenlijk eindresultaat staat en het ziet er aardig uit. Maar terugdenkend aan mijn eerste poging tot een tent opzetten, vind ik dat Daniël het een heel stuk beter had gedaan. Maar mijn meester was van mening dat ik het prima in m'n eentje kon proberen en ik had dus nauwelijks hulp van hem gekregen.
    Ondertussen is de hemel opgeklaard, is het droog en schijnt er een waterig zonnetje. Ik pak mijn spullen van de rug van Elrohir en leg ze in de tent. Daarna begin ik met het afzadelen van Elrohir.
    'Als je je spullen in de tent hebt gelegd en je paard hebt afgezadelt, mag je wat mij betreft de boel hier gaan verkennen,' zeg ik tegen Daniël. 'Totdat de vergadering officieel begint, hebben we hier toch niks te doen.'
    Terwijl ik met Elrohir bezig ben, schijnt het zonntje op mijn gezicht en ik geniet ervan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:31 ]


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    (ik heb internet nu, dus ik kan snel een reactie schrijven, ik hoop deze of volgende week nog een keer internet te krijgen, zit in Parijs)

    Yalen Smalp//Grijze jager

    'Dus,' hoorde ik Eloria zeggen. 'Wanneer begint te vergadering eigenlijnk,' zei ze er nog achteraan.
    Ik keek haar kant op en vroeg me zelf ook af wanneer dat zou beginnen. Ik keek naar de stand van de zon en dacht dat het niet lang zou duren.
    'De vergaderingen zijn morgen,' zei ik en keek Eloria even aan.
    'Ik ga naar de andere jagers, als jij je maar gaat vermaken met de andere leerlingen, dan bedenk ik onderweg wel een geweldige opdracht,' zei ik er nog achteraan.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Ik ben ene paar dagen te druk geweest om te reageren, sorry. Kan iemand mij uitleggen op welk punt we nu zijn? Dan kan ik daarbij aansluiten? Ik heb voor het laatst gereageerd toen Abelard met één van haar personages een achtervolging had en ik nog op de heenweg was naar de bijeenkomst]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 14:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bridgit schreef:
    [Ik ben ene paar dagen te druk geweest om te reageren, sorry. Kan iemand mij uitleggen op welk punt we nu zijn? Dan kan ik daarbij aansluiten? Ik heb voor het laatst gereageerd toen Abelard met één van haar personages een achtervolging had en ik nog op de heenweg was naar de bijeenkomst]


    {Ik heb niet echt gevolgd wat de andere personages deden, maar iedereen is of bij zijn tent, of ergens in het bos. De vergadering is nog niet begonnen, en als ik het goed in een post heb gelezen is die ook pas de volgende dag.
    Als je wilt kan Hillegonda Kallan opzoeken. Hij staat bij zijn tent zijn paard af te zadelen.}


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    [Jayce en Moiyra zitten weer bij elkaar waar Jayce haar aan het kietelen is en Jai zit bij Lilith, voor zover ik weet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lilith Greenleaf
    Hij grinnikt even. 'Dat jij er een paard in ziet,' zegt hij. Ik hou mijn hoofd schuin. 'Ik weet niet. Je bent een jager, het heeft vier benen en een hoofd, dus dan kom je al snel op een paard uit.' Hij zucht. 'Je had best nog iets later kunnen komen, die twee zijn toch nog lang niet klaar.' 'Jayce riep me, en stel dat hij opgegeten wordt door één of ander wezen, dan ben ik er liever snel dan dat ik nog even wacht,' zeg ik schouderophalend. Hij gooit zijn stuk hout in de bosjes. Ik staar het na. 'Ik ben trouwens Jai.' Hij doet zijn capuchon van zijn hoofd. 'Lilith,' mompel ik. Mijn capuchon hou ik lekker op, mijn blonde haar steekt overal tegen af. 'Ben jij Moiyra's leerling?'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 16:47 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    {Cuthalion ---> Delahaye}


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Moiyra Edan Zephyr

    "Jayster ik ben helemaaal niet schattig" zei ik met een pruillipje. Op het moment dat ik wou weglopen beslooy Jayce weer een kietelaanval te beginnen en kon ik geen kant op. Het gekietel was overal, steeds als ik ergens heen.wou gaan waren.zijn vingers weer aan die kant. "J-j ST-O-P" mijn adem was volledig weg, evenals een heldere gedachtegang welke door het gekietel en gelach weggevaagd werd. Met al mijn kracht probeerde ik hem weg te duwen en weg te komen. Maar hij was sterker - iets wat ik liever niet toe gaf. En precies op die momenten waren zijn horrorvingers op een plek aan die kant"J-jayce W-williams stop onmiddelijk" Gilde/lachte ik over het veld waardoor verschillende Leerlingjagers en Grijze jagers opkeken. Sommige geirriteerd en sommige lachend.


    (via mob sorry voor typfouten etc.)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Oh, ben je op vakantie? Oh, sorry! Ik had het moeten weten. Doe lekker rustig aan met reageren, ik snap het]

    Jayce Williams

    'Oké' grijnsde ik en ik stopte. In plaats daarvan ging ik met mijn volle gewicht op Moiyra zitten. Nu had ik al medelijden met haar, ik had haar al plat geknuffeld en als ze daar al geen adem van kreeg dan ging ze nu zo'n beetje dood onder me. 'Wat is het toverwoord?' glimlachte ik poeslief. 'Ik zal je één aanwijzing geven. Het begint met Jayce en eindigt op is de beste Grijze Jager van ons allemaal' grijnsde ik. Heerlijk, zoveel macht. Ik snapte wel dat Lilith zich nu doodschaamde voor haar leraar, als ze dat zou doen. Niet iedereen hield van zulke grapjes. Maar ik wel, en dat was genoeg voor mij om op iedereen te gaan zitten die ik wilde laten toegeven dat ik beter was, ook al was dat misschien niet zo. 'Vooruit, je krijgt drie kansen. En trouwens, we moeten zo beginnen' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."