• Sorry voor de vele topics, haha, this will be my last one.

    Ik kwam dus toevallig uit bij een fanmade trailer voor een boek en het klonk echt superspannend. Nu bedacht ik me om net zoals dat ik met films gedaan heb, gewoon een lijst met boeken te maken die ik nog wil lezen. Ik zeg namelijk altijd: Oh die wil ik nog lezen en die en die! Ohja, die ook nog! Maar achteraf vergeet ik het altijd weer en zo houd ik het overzichtelijk.

    Nu vroeg ik mij af of jullie me nog een paar goede boeken kunnen aanraden?
    - Liefst geen Nederlandse schrijver, deze vind ik vaak minder goed.
    - Boek mag in het Engels of Nederlands zijn
    - Ik houd wel van een beetje surreal/fantasie
    - Er moet wel wat actie inzitten/vlot geschreven
    - Romantisch, avontuur, thriller vind ik leuke genres
    - Ik ben dol op series
    - Liefst young adults boeken, in het Nederlands vaak 15+ genoemd
    - Boeken die mij bevielen, of mij leuk lijken, zie spoiler lijst (Zal later nog wat boeken bijzetten)

    - Darren Shan serie
    - Beautiful Creatures serie
    - Grijze Jager serie
    - Edelsteen trilogie (soms beetje kinderlijk)
    - Gone serie (soms beetje kinderlijk)
    - Eon & Eona (Echt aanraders en té onbekend!)
    - City of Bones (soms beetje kinderlijk)


    Wil ik gaan lezen:
    - Heroes of Olympus
    - Looking for Alaska
    - Vampire Academy serie
    - Pretty Little Liars serie
    - Fallen etc. hele serie Lauren Kate
    - The Thorntwaite Inheritance
    - Game of Thrones
    - Boeken van Maggie Stiefvater
    - The Lying Game
    - Delerium by Lauren Oliver
    - Nevermore by kelly creagh
    - Divergent by Veronica Roth
    - De verborgen universtiteit van Nathalie Koch
    - Eragon
    - The Secrets of the Immortal Nicholas Flamel by Michael Scott
    - Matched Trilogo
    - The Chemical Garden Trilogy
    - The Hush Hush saga
    - Lord of the Rings
    - Gemma Doyle serie by Libba Bray
    - The Inheritance Cycle

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben nu bezig met Howl's Moving Castle volgensmij zou je dat wel aanspreken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Misschien dat je "Een Lied van IJs en Vuur" leuk vind? Is een hele boekenreeks. En natuurlijk Harry Potter en Twilight, maar die ken je vast al. In ieder geval is "Een Lied van IJs en Vuur" iets wat echt mijn favoriet is [de serie overigens ook, dat is Game of Thrones]

    En wellicht dat je The Vampire Diaries wel leuk vind? Ik ken de serie en de boeken en vind de boeken zelf leuker, maar de meeste mensen vinden de serie leuker.


    Chaos is a ladder.

    Ik blijf het boek The Thorntwaite Inheritance aanraden, die blijft leuk, vind ik. (Engels, vrij makkelijk)
    De serie van Lauren Kate (Fallen, Torment, Passion, Fallen in love en Rapture)
    Looking for Alaska van John Green :Y)
    En eigenlijk alle boeken van Maggie Stiefvater.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Arryn schreef:
    Misschien dat je "Een Lied van IJs en Vuur" leuk vind? Is een hele boekenreeks. En natuurlijk Harry Potter en Twilight, maar die ken je vast al. In ieder geval is "Een Lied van IJs en Vuur" iets wat echt mijn favoriet is [de serie overigens ook, dat is Game of Thrones]

    En wellicht dat je The Vampire Diaries wel leuk vind? Ik ken de serie en de boeken en vind de boeken zelf leuker, maar de meeste mensen vinden de serie leuker.


    Ik had één boek gelezen en vond het een beetje kinderachtig soms, of ik stoorde me in ieder geval aan het gedrag van de personages die zo typisch dom of overdreven dramatisch deden enzo (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er is ook een boek met iets van een soort vogelkooi op de voorkant, Engels boek en behoort tot een reeks.. Ben alleen de titel kwijt en het leek me toentertijd echt geweldig! Iemand een idee?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wou de edelstenen trilogie aanraden, maar ik zie net dat je ze al gelezen hebt (;


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik wou de edelstenen trilogie aanraden, maar ik zie net dat je ze al gelezen hebt (;


    Haha jup. Er komt ook een film van hè (: Maar ik moet zeggen dat ik de boeken soms lichtelijk kinderlijk geschreven vond.

    Echt guys, ik raad Eon & Eona aan voor iedereen die van een beetje fantasy, lekker doorlopende verhalen etc. houdt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    The Lying Game serie, van dezelfde schrijfster als PLL.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    The Lying Game serie, van dezelfde schrijfster als PLL.


    Zijn daar ook boeken van? Niiiice. =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De verborgen universtiteit van Nathalie Koch.
    Wel een nederlandse schrijfster, maar ik vond het eerste deel van die trilogie echt heel leuk. Tweede deel heb ik net vandaag uit de bieb gehaald.
    De geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel van Michael Scott is ook echt een geweldig serie.


    Stenenlikker

    Harry Potter is nog steeds mijn favoriete boekenreeks


    16 - 09 - '17

    Oja, en de Matched Trilogo, schrijfster weet ik niet meer.
    En Verwelken van Lauren Destefano.
    Gemma Doyle serie - Libba Bray
    The Hush Hush Saga - Becca Fitzpatrick


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kronieken van de onderwereld.


    Your make-up is terrible

    De boeken van Eragon :Y) Ik vind ze echt geweldig!
    De serie heet: The Inheritance Cycle en is beschikbaar in het Nederlands.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cuthalion schreef:
    De verborgen universtiteit van Nathalie Koch.
    Wel een nederlandse schrijfster, maar ik vond het eerste deel van die trilogie echt heel leuk. Tweede deel heb ik net vandaag uit de bieb gehaald.
    De geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel van Michael Scott is ook echt een geweldig serie.


    Bij het woord gotisch gebouw was ik al om, haha.

    Guys, jullie helpen me echt _O_ Ze lijken me super nice!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.