• "Then what are we waiting for?"
    "The right partner."
    "I'm invisible."



    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:44 ]


    help

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Ik heb geen flauw idee. Zelf vraag ik me dat ook af....
    Alleen zag ik de jongen die ik leuk vindt, vandaag geloof ik een meisje een knuffel geven :S

    Aie, dat is niet leuk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rydel schreef:
    (...)

    Is er een verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn? :c

    I don't know. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nieuwe sig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Evigilavi schreef:
    (...)
    Aie, dat is niet leuk.


    Nope.... Tis alleen dat ik niet zeker meer weet of hij dat echt deed, of dat het zo leek.
    Ik was zelf ondertussen met een van zijn vrienden in gesprek, en dus weet hij als het goed is, hoe ik heet.


    Stenenlikker

    Evigilavi schreef:
    Nieuwe sig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)


    Vond je geen Logan-gif? xd


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Evigilavi schreef:
    (...)
    Vond je geen Logan-gif? xd

    Nee. Snorry. xD


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm going to write :Y)


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    I'm going to write :Y)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Meh. (cat)


    •*• Lululu •*•

    Hallo :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Dempsey schreef:
    Meh. (cat)


    Tisser?


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Tisser?

    Ik haat gesprekken die over de dood gaan. :/


    •*• Lululu •*•

    Hello Naomi!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dempsey schreef:
    (...)
    Ik haat gesprekken die over de dood gaan. :/


    Ohw, das idd niet fijn....

    En wat zijn een boel mensen aan het schrijven. Er zijn deze avond nu al 3 mensen geweest, die een hoofdstuk hebben gepost in een verhaal dat ik volg. En ikzelf ben dat ook van plan xD


    Stenenlikker