• Ik heb Louis een paar dagen geleden "getekend"


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Pharrell schreef:
    (...)En nekloos

    Thanks x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Heel mooi!


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    Heel mooi!

    Thanksxx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik ben geen fan van 1d, heb juist een hekel aan ze, maar ik vind de tekening heel erg mooi. Je bent ook nog maar 13 dus maak je daar maar geen zorgen over.^^
    Ik zou het zelf ook niet beter kunnen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 9:33 ]


    Whut

    Scare7crow schreef:
    Ik ben geen fan van 1d, heb juist een hekel aan ze, maar ik vind de tekening heel erg mooi. Je bent ook nog maar 13 dus maak je daar maar geen zorgen over.^^
    Ik zou het zelf ook niet beter kunnen.


    Over dat van 1D, ja, niet iedereen kan fan van hetzelfde zijn :)
    But anywayzzzz Thanks xx
    en ik ben bijna 14


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Een kleine tip: minder strakke lijnen en meer schaduw proberen te verwerken. Dan lijkt het al meteen een stuk echter. Daarbij worden ook de vormen meteen een stuk mooier.
    Oefening baart kunst, is het niet?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    xMythology schreef:
    Een kleine tip: minder strakke lijnen en meer schaduw proberen te verwerken. Dan lijkt het al meteen een stuk echter. Daarbij worden ook de vormen meteen een stuk mooier.
    Oefening baart kunst, is het niet?

    Thanks voor de tip, ik heb eigenlijk nog nooit meet schaduw gewerkt, maar idd oefenen baart kunst


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3