Heey allemaal!
Tot nu toe ben ik alleen nog maar een schrijfster geweest op quizlet. Ik volg dus geen verhalen. Het wordt dus hoog tijd, vind ik zelf, dat ik ook eens wat verhalen van anderen ga lezen.
Nu heb ik een beetje in het rond gekeken, maar er zitten weinig verhalen tussen waarvan ik denk: yess, die wil ik graag volgen! (Sorry, ik ben een beetje kieskeurig)
Vandaar dus dat ik dit topic aanmaak.
Ik heb zelf een verhaal geschreven, een fanfictie van Harry Potter. Ik ben hier ook bewust mee bezig omdat ik het zo ontzettend jammer vind dat ik de boeken van Harry Potter allemaal al heb gelezen en nu dus niet zo meer in die wereld zit. Dat miste ik, dus schreef ik een eigen verhaal om weer terug te gaan naar die wereld. Als je een ware Harry Potter-fan bent, dan zul je dat heel goed kunnen begrijpen .
Om nog een beetje reclame te maken (ja sorry, ik ga er ook gebruik van maken), hier een link naar mijn verhaal:
http://www.quizlet.nl/stories/109280/de-geboren-dooddoener-harry-potterstory/
Renzo is een jaar jonger dan Harry Potter. Hij is geboren op de dag dat de Heer van het Duister is verdwenen. Zijn ouders zijn de grootste volgelingen van Voldemort en omdat hij geboren is op de dag dat hun heer verdwenen is, zien ze hem als een vervloekt kind. Daarom besluit Jenny hem op te voeden als een groots dooddoener, die Voldemorts taak weer mag oppakken omdat hij verdwenen is.
Renzo is maar een verlegen jongetje en neemt de ideeën van zijn ouders klakkeloos over. Zijn karakter klopt echter niet met zijn ouders' ideeën en hij begint zich steeds meer tegen hen afzetten. Die "verschrikkelijke Harry Potter" is niet zo verschrikkelijk en die "geweldige Voldemort" is niet zo geweldig. Maar voor wie kiest hij op het heftigste punt van de strijd?
Dan nu de vraag waar ik naar op zoek ben. Ik ben op zoek naar een goed, vlot geschreven verhaal over Harry Potters wereld (Harry hoeft er zelf niet in voor te komen). Wat ik heel belangrijk vind, is dat het klopt met de boeken (dit geldt ook voor mijn eigen verhaal, die heb ik volledig met de boeken laten kloppen, elk dialoog, elke gebeurtenis) en dat het mij weer meetrekt in de tovenaarswereld. Voldoet jouw verhaal niet aan deze eisen? Dan hoef je hem hier ook niet te plaatsen, want dan ga ik er niet naar kijken en neem ik zeker geen abo . Ik hoop dat iemand mij wil helpen met een leuk, vlot verhaal waarin ik weer word meegezogen in die geweldige wereld die ik zo mis!
xx
PS: Lees aub eerst dit hele verhaaltje door voordat je klakkeloos stories gaat plaatsen!
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain