Hallo allemaal!
Dit is niet voor school of iets dergelijks, maar gewoon voor mezelf. Ik wil graag dingen onderzoeken die te maken hebben met dromen.
Ik vroeg me dus af of er vrijwilligers zijn die zin hebben om drie maanden lang bij te houden wat hun dromen zijn, hierbij rekening houdend met de maanstand en (als je een vrouw bent) met je menstruatiecyclus. Ik wil namelijk graag onderzoeken of de maan en de menstruatiecyclus invloed hebben op je dromen. En niet alleen op je dromen, maar ook of je meerdere dromen krijgt, of dat je gewoon onrustiger slaapt.
De bedoeling is dus dat je drie maanden lang zo gedetailleerd mogelijk bijhoudt wat je dromen zijn, hoe je slaapt, en daarnaast dat je er per nacht dus ook bij vermeldt wat de maanstand is en hoe het zit met je menstruatiecyclus. Bij de laatste is het ook goed als je alleen maar vermeldt of je bij je ovulatie zit, of de hoeveelste dag het is van je ongesteldheid.
Ik snap het wel als mensen geen zin hebben om mee te doen, want drie maanden is best wel lang, maar ik hoop dat er mensen zijn die hier wel aan mee willen doen!
Liefs ClickClack
Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars