• Ik kreeg gisteren heel onverwacht een mailtje van bol.com dat ik een cadeaubon twv. 30 euro heb gekregen van m'n zus en zwager. Ik ben daar echt super blij mee. ^^ Ik zat al een tijdje na te denken welk boek ik zal kopen en ik zat te denken over de boeken van John Green: The fault in our stars en looking for alaska. Mijn vraag is of het een trilogie is en welk deel het eerste deel is enz. Hebben jullie zelf ook die boeken gelezen en wat vonden jullie ervan? Hebben jullie het in het Engels of Nederlands
    gelezen? En was het in moeilijk Engels geschreven? Boeken als the perks of being a wallflower vind ik echt fantastisch, weten jullie meerdere goede boeken? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Het is geen serie, maar losstaande boeken. Ik heb The Fault in Our Stars en Looking for Alaska allebei gelezen en vond TFiOS echt super en wel leuker dan LfA, dus die zal ik aanraden. (LfA was ook goed, maar als je moet kiezen is tfios leuker). En ik heb ze in het Engels gelezen en ik vond het niet moeilijk ofzo, maar ligt er een beetje aan wat jouw niveau qua Engels is.


    As travars

    Geen series, en de boeken zijn super ^^
    Zoals hierboven gezegd wordt, zijn ze het best in het Engels te lezen, is niet heel erg moeilijk ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Geen series, en de boeken zijn super ^^
    Zoals hierboven gezegd wordt, zijn ze het best in het Engels te lezen, is niet heel erg moeilijk ^^


    comfort in c h a o s

    Nog bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Het is wel pittiger dan Perks of Being a Wallflower, maar het je komt er makkelijk doorheen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Het is wel pittiger dan Perks of Being a Wallflower, maar het je komt er makkelijk doorheen.


    The perks of being a wallflower vind ik best makkelijk geschreven dus het maakt niet uit dat het iets pittiger geschreven is (:


    The sun will rise and we will try again.

    Lupone schreef:
    Geen series, en de boeken zijn super ^^
    Zoals hierboven gezegd wordt, zijn ze het best in het Engels te lezen, is niet heel erg moeilijk ^^


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen