• Hooooi iedereen,

    Ik zoek een co-acteur bij een One Direction story (zoals jullie waarschijnlijk aan de titel al hebben kunnen zien) Omdat ik het gewoon over het algemeen fijn vindt om met iemand anders een verhaal te schrijven.. Dus daarom deze oproep...
    Het verhaal heet Unkown Family ~ Louis Tomlinson... Dit is de link [url] http://www.quizlet.nl/stories/117348/unknown-family--louis-tomlinson/[/url]
    Er staat nog niet heel erg veel op (eigenlijk niets) en ik wil met het verhaal 29 juni beginnen (dat is bij ons de toetsweek over enzo...). Je mag zelf ook dingen bepalen in het verhaal, het is niet dat ik al een hele verhaallijn het opgesteld ofso...

    Als jullie het willen doen vul dan deze "vragenlijst" even in:
    * Leeftijd?
    * Een verhaal dat je geschreven hebt of bezig mee bent?
    * Hoe vaak kan je schrijven?
    * En euhh heb je nog iets bijzonders te vertellen over jezelf?



    Ik ga maar even neer zetten wie allemaal wel willen enzo... Dat wordt voor mij iets overzichtelijker:
    * Brande
    * Appa
    * Piazon

    Alvast bedankt voor een kijkje te nemen!
    X

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:00 ]

    Hey! =)
    ik zou wel willen, dus ik vul het 'vragenlijstje' even in (;
    - Ik ben 13 jaar
    - Ik ben bezig met een story ja, over Justin Bieber
    - Eigenlijk altijd wel, soms wat niet heel vaak voor komt heb ik het een beetje druk met school
    - Umm, tja.. ik ben nogal gek (: ik noem het liever prettig gestoord ;p en ik heb meegedaan aan The Voice Kids =)

    Stuur maar een pb als je me goed genoeg vind q
    xo

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:00 ]


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    -

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:00 ]


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Brande schreef:
    Hey! =)
    ik zou wel willen, dus ik vul het 'vragenlijstje' even in (;
    - Ik ben 13 jaar
    - Ik ben bezig met een story ja, over Justin Bieber
    - Eigenlijk altijd wel, soms wat niet heel vaak voor komt heb ik het een beetje druk met school
    - Umm, tja.. ik ben nogal gek (: ik noem het liever prettig gestoord ;p en ik heb meegedaan aan The Voice Kids =)

    Stuur maar een pb als je me goed genoeg vind q
    xo
    hoe heet je? ben je ook op TV geweest? Ik heb ook mee gedaan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Brande schreef:
    Hey! =)
    ik zou wel willen, dus ik vul het 'vragenlijstje' even in (;
    - Ik ben 13 jaar
    - Ik ben bezig met een story ja, over Justin Bieber
    - Eigenlijk altijd wel, soms wat niet heel vaak voor komt heb ik het een beetje druk met school
    - Umm, tja.. ik ben nogal gek (: ik noem het liever prettig gestoord ;p en ik heb meegedaan aan The Voice Kids =)

    Stuur maar een pb als je me goed genoeg vind q
    xo


    wow, heb je echt mee gedaan? hahah ik ben ook niet de normaalste ter wereld. Maar ik ga kijken bij je stories!

    Scairp schreef:
    (...)hoe heet je? ben je ook op TV geweest? Ik heb ook mee gedaan.



    wow... allemaal zang talenten.. mensen die het beter kunnen dan ik...

    Scairp schreef:
    (...)hoe heet je? ben je ook op TV geweest? Ik heb ook mee gedaan.


    Nee =( ben net een ronde voor de blind auditions afgevallen, jij dan?


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    CandyFloss schreef:
    (...)

    wow, heb je echt mee gedaan? hahah ik ben ook niet de normaalste ter wereld. Maar ik ga kijken bij je stories!


    Gek zijn is gewoon leeuk =) Oke


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Hi! One Direction is niet echt mijn ding, maar ik ben een erg grote directioner geweest alleen is dat nu echt weggezakt. Toch vind ik het wel leuk om een story erover te schrijven.
    Mijn naam is Brooke en ik ben zeventien jaar. Een goed voorbeeld van mijn schrijfstijl is The School Boy. Het is wel Justin Bieber, als je -je daar aan ergert kan je bij mijn Stand Alones en Wedstrijdopdrachten kijken. Ik kan elke dag schrijven, maar ik ben met een actieve story bezig én schrijf er nog aan één mee. Toch kan ik wel schrijven wanneer je het me vraagt. Als je iets over me wilt weten kun je me pb'en [:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Hi! One Direction is niet echt mijn ding, maar ik ben een erg grote directioner geweest alleen is dat nu echt weggezakt. Toch vind ik het wel leuk om een story erover te schrijven.
    Mijn naam is Brooke en ik ben zeventien jaar. Een goed voorbeeld van mijn schrijfstijl is The School Boy. Het is wel Justin Bieber, als je -je daar aan ergert kan je bij mijn Stand Alones en Wedstrijdopdrachten kijken. Ik kan elke dag schrijven, maar ik ben met een actieve story bezig én schrijf er nog aan één mee. Toch kan ik wel schrijven wanneer je het me vraagt. Als je iets over me wilt weten kun je me pb'en [:



    Ik ga bij je story kijken!


    Ik wacht nog even tot er meer mensen hebben gereageerd (als die komen..) en daarna maak ik een keuze

    Brande schreef:
    (...)

    Nee =( ben net een ronde voor de blind auditions afgevallen, jij dan?
    Serieus? Ik ook!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vandaag laat ik weten wie ik ga kiezen enzo... Omdat ik het liefst vrijdag begin.. Het zal wel pas ergens in de avond worden!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 17:15 ]

    Dus het is een dag later geworden.. Maar ik heb een keuze gemaakt (ook al waren er niet super veel mensen, vondt ik het nog steeds moeilijk..) Maar uiteindelijk is het toch Brande geworden!

    Scairp schreef:
    (...)Serieus? Ik ook!


    omg :o hoe heet je? xo


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.