• New York, 3167. Tegen ieders verwachtingen in bestaat de Aarde nog. Natuurlijk zijn er dingen veranderd, de wereld is niet meer zoals wij hem kennen. De allergrootste verandering zal wel zijn dat er geen vrouwen meer zijn. Ongeveer duizend jaar geleden merkten ze al een verandering op, er werden steeds minder vrouwen geboren. Zodra het er zo weinig waren dat ze met uitsterven bedreigt werden, gingen de wetenschappers aan de slag. Het lukte ze alleen niet om meer vrouwen te maken door middel van kunstmatige inseminatie. Ze stierven allemaal af. Als reactie hierop zochten wetenschappers een manier om zelf voort te blijven bestaan door baarmoeders en eicellen na te maken, waarin ze wel succesvol bleken te zijn.
    Zo hebben ze het menselijke volk gered, maar nu zijn er alleen nog maar mannen over gebleven. Mannen overheersen alles, wat veel veranderingen teweeg gebracht heeft. Discriminatie van sekse bestaat niet meer, mannen moeten nu alles doen. Ondertussen is de hele wereld er al op afgestemd. Liefde en affectie moet je zoeken bij andere mannen, homoseksualiteit is over de hele wereld geaccepteerd. Kinderen krijgen doe je niet zo even, daar moet je een aanvraag voor indienen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Mijn topics.

    Mijn topics ~


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    > My topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoe beginnen we, of maakt dat niet uit?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Hoe beginnen we, of maakt dat niet uit?


    Hm, blijkbaar had ik het 'plaats reactie' knopje niet helemaal goed ingedrukt. D:
    Op zich kan je beginnen waar je wilt met schrijven, in mijn post begin ik met het einde van een werkdag maar als je wilt schrijf je het begin van de dag er ook wilt, maar net wat je fijn vind.


    Your make-up is terrible

    ^ Alright, ik zal zo eens een post schrijven voor Zero.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, en jullie mogen zelf je eigen futuristische uitvindingen verzinnen. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ga even douchen en dan zal ik een post schrijven.

    Assassin schreef:
    Oh, en jullie mogen zelf je eigen futuristische uitvindingen verzinnen. 8D


    Nice ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    Nice ;D

    Klaar, Florentina, hopelijk ken je er iets mee. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga straks na mijn toets maar eens een post schrijven *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.