• Hoi allemaal :)

    Ik ben dus gisteren gaan winkelen en natuurlijk heb ik iets gekocht (lees: eigenlijk gekregen mijn ouders waren erbij) en ik wou het toch even met jullie delen Het is wel een beetje speciaal misschien en mening geven mag, maar hou het netjes alsjeblieft!

    tadaam





    ik kan ze wel niet draaien :Y)

    En ik had ook nog een slaapkleedje en een short van de H&M

    En jullie? Hebben jullie nog aankopen gedaan op gebied van mode en zo ja welke?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 12:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je moet de foto's even uploaden, want als ze in je mail staan, kunnen wij ze niet zien.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Je moet de foto's even uploaden, want als ze in je mail staan, kunnen wij ze niet zien.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Svale schreef:
    Je moet de foto's even uploaden, want als ze in je mail staan, kunnen wij ze niet zien.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie niets.
    En ik ga maandag en/of dinsdag shoppen. Dan is school officieel voorbij.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Damn-_- als ik op pc zit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb een weekje geleden drie shortjes en vier topjes gekocht bij de Only waar ik erg blij mee was ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Leuk tijdstip Xanthe! (;
    Haha, ik weet zeker dat het leuk is.


    •*• Lululu •*•

    Ik zie hem niet hehe, maar ik heb een Buddha to Buddha ring gehad van mn uncle voor slagen en examen en ik had laatst een shirtje bij de H&M gekocht hihi.


    live the life you love

    Edit: nou zouden ze moeten werken :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haha, I like it. ;3


    •*• Lululu •*•

    thanx lijntje


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het wel gaaf :3.
    Ik ga als het goed is volgende week vrijdag, na de proefwerkweek, met vriendinnen naar Amsterdam én Zaandam om een flinke shopping spree te houden. Excited!


    i put the fun in funeral

    haha ik ga dit weekend dat volgt waarschijnlijk nog eens, dan zijn we aan de zee :Y) en zijn het solden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nope ze werken niet hihi


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Niet iets wat ik zou kopen, maar ik vind ze wel leuk (:
    Ik heb eergisteren twee jasjes en een rokje besteld en ze komen volgende week een keer.


    Take risks and conquer your fears.