• Hoi!
    Bij stories zie ik vaak: Neem abo, ik waarschuw niet.
    Maar waarom zou je waarschuwen, als je idd gewoon een abo kan nemen? Is er een maximaal aan stories die je kan abo'en ofzo?
    Of heeft het iets te maken met mensen zonder account? Maar dan kun je toch helemaal niet waarschuwen?

    Alvast bedankt!

    x Iris


    Nypmh > Yaspis

    Jaren geleden konden mensen vragen om gewaarschuwd te worden. (cat) I think. That's how I remember it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    Jaren geleden konden mensen vragen om gewaarschuwd te worden. (cat) I think. That's how I remember it.


    26 - 02 - '16

    Javert schreef:
    Jaren geleden konden mensen vragen om gewaarschuwd te worden. (cat) I think. That's how I remember it.


    Ja, omdat er toen geen abo's bestonden en stories nog in quizzen geschreven werden. Toen waarschuwden mensen als er een nieuwe online stond. Blijkbaar nemen mensen die dingen gewoon klakkeloos over.


    Your make-up is terrible

    Wat er al wordt gezegd ^


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, ik heb het ooit nog gedaan omdat het abo nemen niet werkte (was iets mis met mailtjes). Later is het privéberichtsysteem ingevoerd (wat er af en toe ook wel eens uit lag, waardoor mensen het ook deden).
    Het was best handig, want toen had ik er niet altijd zin in om mijn abolijst in de gaten te houden :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Eigenlijk is het wel hilarisch dat mensen het nu nog gebruiken, percies alsof ze niet weten wat het betekent xD


    I wanna be a wizard!

    Ik denk dat het nu ook wel als standaard zin word gebruikt als 'subtile' hint om een abo te nemen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik had in het begin wel eens mensen die dan vroegen of ik wilde waarschuwen. Toen heb ik het erbij gezet, omdat het zoveel werk was, om telkens iedereen te waarschuwen en ik het dan vergat c;


    Happy Birthday my Potter!

    Is het ook niet bedoeld voor mensen die dan een story hebben aangemaakt, een verhalen lijn etc heeft bedacht, maar nog niet begonnen is met het verhaal?
    Dat de het in de zin komt te staan van;

    Ik waarschuw niet wanneer ik met mijn verhaal begin, dus neem alvast een abo?


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Is het ook niet bedoeld voor mensen die dan een story hebben aangemaakt, een verhalen lijn etc heeft bedacht, maar nog niet begonnen is met het verhaal?
    Dat de het in de zin komt te staan van;

    Ik waarschuw niet wanneer ik met mijn verhaal begin, dus neem alvast een abo?

    Nee.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Nee.


    Het zou best kunnen dat sommige mensen het er daarom bij hebben gezet hoor. Je zou dat niet kunnen uitsluiten zonder het aan iedereen gevraagd te hebben in ieder geval...


    Happy Birthday my Potter!

    Croyance schreef:
    Ik denk dat het nu ook wel als standaard zin word gebruikt als 'subtile' hint om een abo te nemen.

    Ja, dat denk ik dus ook (;. Zo'n verpakte: "als je meer wilt lezen, neem een abo".


    ars moriendi

    Ik zet er alleen bij dat het bijvoorbeeld een heftig verhaal is.
    ook type ik een 16+ verhaal en dat het erg pikant kan zijn, daarbij geef ik een waarschuwing.

    niet omdat ik zo-nodig abonnees wil :)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik denk voor de mensen met een bladwijzer. Dat die ook weten wanneer er een nieuw hoofdstuk is geschreven ofzo. Dus voor iemand die geen mail wilt ontvangen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Croyance schreef:
    Ik denk dat het nu ook wel als standaard zin word gebruikt als 'subtile' hint om een abo te nemen.


    Ja , dit !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa