• Toen ik eens een quiz maakte en activeerde, ging ik de quiz even doen. Er stond: 'Laatst bijgewerkt: 32 minuten geleden'. Maar dat klopt niet. Want het was dus echt geen 32 minuten geleden dat ik die quiz als laatst had bijgewerkt. Het was echt dertig seconden terug of zo. Twee minuten of wat later stond er al: '46 minuten geleden'. Dit klopt toch helemaal niet? Zo snel gaat de tijd niet voorbij..
    Bij stories of andere creaties heb ik dit niet, enkel bij quizzen en dit is de eerste keer dat dit bij mij is gebeurd. Hebben jullie dit ook? En hoe komt dit?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 19:17 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dat komt omdat de tijd van de quizzen niet de tijd is waarop je hem geactiveerd hebt.
    Wanneer je de quiz aanmaakt, wordt dat aanzien als de tijd dat het gemaakt is.

    Je kan hem dus gisteren gemaakt hebben en vandaag activeren en dan staat er nog steeds gisteren als aanmaakdatum. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat komt omdat de tijd van de quizzen niet de tijd is waarop je hem geactiveerd hebt.
    Wanneer je de quiz aanmaakt, wordt dat aanzien als de tijd dat het gemaakt is.

    Je kan hem dus gisteren gemaakt hebben en vandaag activeren en dan staat er nog steeds gisteren als aanmaakdatum. =)

    Ooh zo! Dat wist ik niet eerder, hm. Bedankt voor het helpen!
    Maar dan zou er toch beter 'Aangemaakt:' moeten staan, en geen 'Laatst bijgewerkt:'? Want dit zou verwarrend overkomen :')


    Some people are art and do art at the same time

    ;)


    I'm a girl in the world

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ooh zo! Dat wist ik niet eerder, hm. Bedankt voor het helpen!
    Maar dan zou er toch beter 'Aangemaakt:' moeten staan, en geen 'Laatst bijgewerkt:'? Want dit zou verwarrend overkomen :')

    Het activeren van je quiz telt niet mee als 'bijwerken'
    Als ik een story aanmaak, één dag later aan verderschrijf en hem weer één dag later activeer, zal er in de story staan 'laatst bijgewerkt: 1 dag geleden' omdat ik hem toen bijgewerkt heb en niet tijdens het acitveren. Sorry, vage uitleg, maar ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Slotje wegens bump.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.