• Wij hebben toestemming van Nefretiti!

    Hallo Wennah en xSunshineee,
    Jullie krijgen van mij toestemming om jullie schrijfwedstrijd te openen. Jullie hebben één week de tijd om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te posten.
    Veel plezier!
    Groetjes,
    Nefretiti



    Link naar story waar alle opdrachten, info, beoordelingen, ect komen te staan. Neem hier best een abo
    Je mag ook een eigen story aanmaken, zorg dat we de link krijgen.

    Regels
    - Als eerst gelden hier dus ook de huisregels van Quizlet
    - Als je je inschrijft, verwachten we dat je de HELE wedstrijd blijft om verwarring te voorkomen
    - Je opdracht dien je in een PRIVÉ BERICHT door te sturen naar xSunshineee EN Wrennah
    - Slechte kritiek op andermans werk wordt niet gewaardeerd! Opbouwende kritiek wel
    - Hou je aan de opgegeven opdracht
    - Naamsveranderingen gelieve meteen door te geven
    - Niemand valt af, wij werken met een puntensysteem
    - Er kunnen minimum 10, maximum 20 mensen deelnemen
    - Er zullen in totaal 6 rondes zijn
    - Wij proberen elke opdracht zo snel mogelijk na te kijken
    - Je mag GEEN hulp vragen aan bèta-readers, dit is niet eerlijk ten opzichten van de rest
    - Houdt rekening met het aantal woorden dat opgegeven worden
    - We houden rekening met mensen die dyslexie hebben, meld dit dan even zodat we dit weten
    - Je kan één keer een joker inzetten, gebruik deze verstandig

    Deadline & uitstel
    - Je hebt per opdracht ÉÉN HELE WEEK (7 dagen) de tijd
    - Op de dag van de deadline heb je de tijd tot 23.59 uur voor inlevering, 00.00 uur is te laat
    - Uitstel wordt ten laatste één dag voor de deadline aangevraagd, dit alleen met een geldige reden
    - Je kan uitstel krijgen van maximum 3 dagen
    - Bij uitstel kan je inleveren tot 23.59 uur van de laatste dag uitstel, 00.00 uur is te laat
    - We waarschuwen één dag voor de deadline moest je nog niet ingeleverd hebben
    Puntentelling
    - In totaal kan je 100 punten verdienen per opdracht, het totaal deel je dan door 10
    - Voor spelling- en grammatica 25 punten
          hoofdletters, woordenschat, zinsbouw
    - Voor originaliteit 15 punten
          was je origineel genoeg, lay-out
    - Voor het verhaal 30 punten
          hoe zit het verhaal in elkaar, hoe is het verhaal
    - Voor uitvoering van de opdracht 10 punten
          heb je je aan de opdracht gehouden?
    - Voor aantal woorden, alineagebruik en interpunctie 20 punten
          aantal woorden, gebruik van alinea's, leestekens
    - Bij elke fout gaat er één punt af
    - Bij te laat inleveren gaat er één punt per dag af tot je werk ingeleverd is

    Juryleden
    - xSunshineee - Sylvie
    - Sever - Gail Weg van 12 juli tot 14 juli.
    (wij zoeken geen juryleden meer!)

    Deelnemers 2 vrije plaatsen
    - Javert

    - ST0RMY aka BelleFrench -Nadine

    - Parachutes - Dirkje

    - Crave - Jaimy weg van 14 juli tot en met iets van 9/10 augustus
    Opdracht 1       Ingeleverd
    Opdracht 2       Ingeleverd
    Opdracht 3       Ingeleverd
    Opdracht 4       Ingeleverd
    Opdracht 5       Joker
    Opdracht 6

    -Appa - Brooke

    - Lahey - Cheryl

    - Moore - Emma
    Opdracht 1       Ingeleverd
    Opdracht 2       Ingeleverd
    Opdracht 3       Ingeleverd
    Opdracht 4       joker
    Opdracht 5       -3
    Opdracht 6       ingeleverd

    - Justforfun1D

    - Yoda - Samantha

    - Moams - Maartje
    Opdracht 1       Ingeleverd
    Opdracht 2       Joker
    Opdracht 3       Ingeleverd
    Opdracht 4       Ingeleverd
    Opdracht 5       uitstel
    Opdracht 6       ingeleverd

    - Limits - Amber

    - Bvlgari

    -Monkeycola - Emma weg van 30 juni tot 14 juli en van 10 augustus tot 17 augustus.
    Opdracht 1       Joker
    Opdracht 2       Ingeleverd
    Opdracht 3       Ingeleverd
    Opdracht 4       Ingeleverd
    Opdracht 5       Ingeleverd
    Opdracht 6       ingeleverd

    - AvatarKyoshi - Meeka

    - Ovidius - Sofie

    - Tremotino

    - Milaya - Serah

    - xiheartharry - Myrna weg van half tot eind augustus .
    Opdracht 1       Ingeleverd
    Opdracht 2       Ingeleverd
    Opdracht 3       Ingeleverd
    Opdracht 4       Joker
    Opdracht 5       Ingeleverd
    Opdracht 6      

    - GwenxVeer

    - CandyFloss - Suzanne Weg ergens in augustus
    Opdracht 1       Ingeleverd
    Opdracht 2       Ingeleverd
    Opdracht 3       Joker
    Opdracht 4       Ingeleverd
    Opdracht 5       niet ingeleverd.
    Opdracht 6       niet online??

    - Cas - Nikki (wegens niet meer reageren, we kunnen niet in - blijven gaan)

    - Castamere - Lene Weg eind juli

    Prijzen
    Wij geven niet om credits, maar om de eer, het plezier, creativiteit en we maken reclame.
    Eerste plaats: 9 credits
    Tweede plaats: 6 credits
    Derde plaats: 3 credits
    Troostprijs (voor al de rest): één dag reclame voor één creatie op jurlyleden hun profiel en stories

    Vragen mogen altijd gesteld worden en feedback op beoordelingen mogen.

    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4.

    Opdracht 5.

    Opdracht 6 ~ Finaleronde.


    Winnaars.


    Bij deze gaan wij dus bekend maken wie de grote winnaar is van onze schrijfwedstrijd. We willen allereerst iedereen bedanken voor het deelnemen aan onze wedstrijd! Succes!

    (De punten die hieronder staan zijn uitgerekend, alle gemiddelde opgeteld en gedeeld door vijf aangezien iedereen één keer zijn joker ingezet had. Dus dit is het gemiddelde op tien. Als je je totale score van alles wil weten, moet je dit gemiddelde gewoon x vijf doen.)

    Op de zesde plaats met 4,93 punten is geëindigd CandyFloss! (Jammer dat je de laatste week niet online was, daardoor zo laag cijfer)
    Op de vijfde plaats met 9,06 punten is geëindigd Moore!
    Op de vierde plaats met 9,32 punten is geëindigd xiheartharry!

    Proficiat! En dan nu de grote top drie waaronder de grote winnaar!

    Op de derde plaats met 9,58 punten is geëindigd Crave!
    Op de tweede plaats met 9,59 punten is geëindigd Monkeycola!
    En last but not least de grote winnaar van deze schrijfwedstrijd is Moams met 9,67 punten in totaal! Gefeliciteerd!

    Heel erg goed gedaan allemaal! Wij willen iedereen nogmaals bedanken voor het deelnemen aan deze wedstrijd, jullie waren allemaal leuke, aangename en gezellige deelnemers. Aan degene die van begin tot einde hebben deelgenomen hartelijk dank daarvoor om een trouwe deelnemer te blijven, ook bedankt aan de bijkomers gedurende de wedstrijd! We hebben veel unieke en geweldige uitzendingen voorbij zien komen, jullie mogen jezelf echt goede schrijvers noemen! Ga zo door met het schrijven van verhalen en nog heel veel succes! Ook nog eens bedankt voor de feedback die jullie gegeven hebben over de wedstrijd, hopelijk hebben jullie genoten en hebben wij onze taak goed gedaan.

    Ps: Gail gaat de prijzen uitdelen aan de winnaars en jullie mogen allen, ja allen ons beide een pb sturen met één creatie naar keuze waar we reclame voor moeten maken. Hoe lang we reclame voor je creatie maken staat bij het hoofdstuk 'Prijzen' + de winnaar kan nog iets in haar pb verwachten van mij.

    Heel veel groetjes!
    Sylvie & Gail


    Nu het schrijfwedstrijd erop zit, mag ik een nieuwe openen. Deze keer zal het gaan om een Quizwedstrijd, Ik zal het natuurlijk leuk vinden om jullie daar te zien. Degenen die interesse hebben mogen me maar inboxen. xxSever



    Mededeling; We hebben gemerkt dat een week niet genoeg tijd is,vooral niet in deze periode ivm school en dat veel mensen daardoor uitstel blijven vragen. Daarom krijgen jullie vanaf nu 10 dagen om een opdracht in te leveren. Hopelijk wordt het aantal gevraagde uitstel, met deze verandering minder.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 1:33 ]


    -

    Sever schreef:
    (...)
    Hahaha, hoe kom je op die usernaam?


    Door mijn verhaal over een reclamespotje dat ik met mijn klas moest maken tijdens de les een keer xD


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Door mijn verhaal over een reclamespotje dat ik met mijn klas moest maken tijdens de les een keer xD


    oh dear xp


    -

    Sever schreef:
    (...)

    oh dear xp


    Haha


    16 - 09 - '17

    Opdracht 6 staat online!


    -

    Ik had gisteravond geen internet, dus ik zeg het nu maar dat ik mijn joker wil inzetten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Ik had gisteravond geen internet, dus ik zeg het nu maar dat ik mijn joker wil inzetten.


    Voor opdracht 6 of nog 5?


    16 - 09 - '17

    Sorry, maar helaas kan ik opdracht 5 niet inleveren.. Ik heb heel wat dingen in mijn hoofd en ik heb wat prut geschreven, die wilde ik gaan verbeteren/herschrijven om tenminste iets te hebben om te schrijven, maar wat heb ik nu gedaan - ik heb de Word-document kwijt. Ik kan het nergens vinden in mijn documenten en weet ook niet meer zeker of ik het echt heb opgeslagen. Als dat zo is, dat is heel dom van me, maar nu heb ik echt geen tijd meer om het opnieuw te schrijven en ik kom er gewoon niet aan toe. Het spijt me heel erg, hopelijk begrijpen jullie dit.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Sorry, maar helaas kan ik opdracht 5 niet inleveren.. Ik heb heel wat dingen in mijn hoofd en ik heb wat prut geschreven, die wilde ik gaan verbeteren/herschrijven om tenminste iets te hebben om te schrijven, maar wat heb ik nu gedaan - ik heb de Word-document kwijt. Ik kan het nergens vinden in mijn documenten en weet ook niet meer zeker of ik het echt heb opgeslagen. Als dat zo is, dat is heel dom van me, maar nu heb ik echt geen tijd meer om het opnieuw te schrijven en ik kom er gewoon niet aan toe. Het spijt me heel erg, hopelijk begrijpen jullie dit.


    Dat begrijpen we, maar wat wil je nu dat we doen?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Dat begrijpen we, maar wat wil je nu dat we doen?

    Dat weet ik niet, want ik weet niet of ik een joker twee keer kan inzetten. Ik heb namelijk gehoord dat het maar één keer kan, of gedroomd idk, maar ik weet het in ieder geval niet zeker. En anders een minpuntje..


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Dat weet ik niet, want ik weet niet of ik een joker twee keer kan inzetten. Ik heb namelijk gehoord dat het maar één keer kan, of gedroomd idk, maar ik weet het in ieder geval niet zeker. En anders een minpuntje..

    Nee, sorry, je kan geen twee keer joker gebruiken. Je zal het helaas met een minpuntje moeten doen ;s


    -

    Sever schreef:
    (...)
    Nee, sorry, je kan geen twee keer joker gebruiken. Je zal het helaas met een minpuntje moeten doen ;s


    Helaas, maar is goed.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)


    Helaas, maar is goed.

    Die gif haha.^^


    -

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Door mijn verhaal over een reclamespotje dat ik met mijn klas moest maken tijdens de les een keer xD


    dit dus ja en ik vond het een best coole naam dus daarmee

    mijn laatste opdracht is ingezonden en nu wordt het echt wel spannend!

    nvm

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 16:51 ]


    16 - 09 - '17