• Hej allemaal, ik zit met een probleem.
    Een niet zo grote maar ik voel me er wel rot over.
    Ze noemen me namelijk ''NERD''. Waarom?
    Ik had een keer het hoogste cijfer voor Engels, en een kutwijf van de klas roept al NERD. Ik heb wel advies gekregen van mijn buurmeisje die in de 2e zit, die zei dat een NERD beter is dan een DOMBO.
    Dus ik zei het tegen haar, vraagt de mentor wie een DOMBO is. Begint ze te lachen,
    en vandaag ook. Bij de computerles zat de muis niet vast aan de computer en roep ik of iemand me kan helpen. ''Hoezo? Jij bent toch de NERD. Dat hóór je te weten.'' Hallo, IK KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT IK GOEIE PUNTEN HAAL, OOKAL LEER IK (SOMS) NIET VEEL. WAT IS HUN PROBLEEM?!


    we've only said goodbye with words

    haaah in onze klas vorig jaar zeiden we dat constant xD
    iedreen


    Gilles (ll)

    Bij ons feliciteren ze je er een beetje mee XD!
    in mijn klas tenminste x]


    It's not the same without you.

    Bij mij zeggen ze nooit zoiets,dan is het gwn leuk voor diegene als ie een goed cijfer haalt^^


    Je bent nooit uitgeleerd.


    Jaloers.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Jezus wat doen ze lullig-_-'
    Wat een huppelkuttenkind die dat zegt, en blijft herhalen waardoor het vervelend wordt. Ze heeft serieus geen leven ;00. En je moet juist trots zijn op zo'n hoog cijfer, zo ga jij tenminste over! En je mag best trots zijn op jezelf als je zo'n goed cijfer haalt [want mij lukt het niet bij talen & andere vakken;]
    Iedereen heeft toch wel een vak waar hij/zij goed in is?Dat het bij jou Engels [en miss meer vakken] is, wilt neit zeggen dat je nerd bent -_-'
    Stap anders gewoon naar je mentor toe, of een docent die je aardig vind ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    Laat ze doen ! Jij & je vrindinnen weten het beste wat je bent :)
    Al dan niet een Nerd !
    Weet ik veel .. ik heb 2 jaar Latijn gevolgt, maar daarom ben ik tog geen Nerd?
    Hallo .. laat ze eens uitleggen wat een nerd is? Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ze noemen mij ook nerd! maar ik vind het niet zo erg....dan vinden ze je alleen maar slim toch

    bij ons noemen ze je een nerd als je een 9 of hoger hebt, en een skkl als je een 4 of lager hebt, maar dat is alleen voor de grap.
    ma wat mankeerd dat kind?!? hallo ze zal wel gwn vet jaloers zijn;)
    zeg gwn de volgende keer: ja nou met mijn punten kan ik later een goeie baan krijgen in tegenstelling tot jij, aangezien je warschijnlijk kassabediende op putjesschepper word of zo(alleen als ze lagen punten heeft;))

    laat ze toch lekker doen. Doe alsof het je niets kan schelen, zeg harde dingen terug. Voel je zelfzeker en goed in je vel. Ze zullen je al rap anders bekijken... Heb ik genoeg ervaring mee met mu vriendinnen en ik enzow x

    Gewoon negeren ;]
    had ik ook in de eerste, gewoon niemand je punten vertellen enzo, dan houden ze het snelste op.
    Of vragen wat hun punt dan wel niet was.
    Als je in hogere klassen komt wordt dat vanzelf minder ;]


    If you want me to listen, whisper...

    Ze zijn gewoon jaloers!


    Love Joe Jonas...('L)

    so, so what I'm still a rockstar! :P swwy moest ff, kweet klinkt standaard en makkelijk gesegd maar NIX VAN AANTREKKEN mensen die da zegge zijn gwn onzeker

    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

    Jaloers, dát zijn ze.


    -

    Je moet trots zijn! Hoge punten is beter dan onvoldoendes he :P Ik ben hartstikke trots op me zelf als ik een hoog cijfer heb gehaald, ookal was dat hoge cijfer niet eens per se nodig :)

    Maar een NERD weet natuurlijk ook niet alles, dus als jij iets niet weet en je hebt hulp nodig, dan hoef je dat nog niet gelijk te weten omdat je een 'NERD' bent.

    idd laat ze tg lekker lullen ze zegt dat alleen omdat ze zelf kut cijfers haalt ze is gewoon stik jaloers op jou en dat is waar beter een nerd dan een dombo wat zij blijkbaar is dus laat ze gewoon lekker ;)