• Join us:

Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari

Shipnames:

Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

[ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:09 ]

Reality's overrated.

Madhouse schreef:
    (...)
    Ie succes! Lijkt me moeilijk :o

Is het ook, en best veel. :c
    Bedankt! <3

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik heb het hele weekeinde wedstrijden. Pfff. Ben bekaf.

Reality's overrated.

Lake schreef:
    Ik heb het hele weekeinde wedstrijden. Pfff. Ben bekaf.

Van wat? c:

•*• Lululu •*•

Dempsey schreef:
    (...)
    Van wat? c:

Paardrijden. (Op het moment de enige sport die ik kan doen.) Het is de langste dag, wat voor mij dus een heel weekeinde is. Gisteren ging echt heel goed. Ik was zo blij met hoe het ging! Voor het eerst luisterde mijn paard echt. Gelukkig. Hij is hem een keer niet gespaced. En vandaag ben ik nog niet klaar haha. Maar vandaag bestond uit: Eerst een gangenproef (eerst trouwens ook alles lopen.) Dan een weet ik veel (Ik ben de naam kwijt, maar het houd in dat je binnen bepaalde tijd een heel stuk hebt gereden en een paar 'hindernissen' hebt overwonnen. Wat mijn paard als mogenlijkheid ziet om te gaan racen. Maar het mag ook niet té snel. Dus ga ik het laatste stukje heel rustig stappen haha. (Je moet op verschillende stukken verschillende gangen. Maar het heet iets van weideproef ofzo. (Niet dat het veel met weiland te maken, al reden we wel door weilanden (ook langs) en maïsvelden (Zelfde verhaal).) Dan heb je de cross nog. Wat dus inhoud in een soort groot weiland achtig over allemaal boomstronken en andere hindernissen. (Was echt heel hoog.) En dan nog klassiek parcours. (Op tijd allemaal hindernissen. Maar dan gewone hindernissen, was ook al zo hoog.)
    Eigenlijk is het letterlijk wat je op tv ziet haha. Maar dan nog met iets anders erbij. En het regende echt keihard. Dus ik zit onder de modder.
    Gisteren was trouwens eerst Caprilli toen een kürr en toen een recordpoging. Oh en invallan. Was ook echt slopend. Helemaal omdat ik mijn benen bijna niet kan gebruiken en ook de rest van mijn lichaam het niet doet zoals het hoord.

Wow, lang verhaal. Maar ik moet dus zo weer haha.

Reality's overrated.

Lake schreef:
    (...)

Paardrijden. (Op het moment de enige sport die ik kan doen.) Het is de langste dag, wat voor mij dus een heel weekeinde is. Gisteren ging echt heel goed. Ik was zo blij met hoe het ging! Voor het eerst luisterde mijn paard echt. Gelukkig. Hij is hem een keer niet gespaced. En vandaag ben ik nog niet klaar haha. Maar vandaag bestond uit: Eerst een gangenproef (eerst trouwens ook alles lopen.) Dan een weet ik veel (Ik ben de naam kwijt, maar het houd in dat je binnen bepaalde tijd een heel stuk hebt gereden en een paar 'hindernissen' hebt overwonnen. Wat mijn paard als mogenlijkheid ziet om te gaan racen. Maar het mag ook niet té snel. Dus ga ik het laatste stukje heel rustig stappen haha. (Je moet op verschillende stukken verschillende gangen. Maar het heet iets van weideproef ofzo. (Niet dat het veel met weiland te maken, al reden we wel door weilanden (ook langs) en maïsvelden (Zelfde verhaal).) Dan heb je de cross nog. Wat dus inhoud in een soort groot weiland achtig over allemaal boomstronken en andere hindernissen. (Was echt heel hoog.) En dan nog klassiek parcours. (Op tijd allemaal hindernissen. Maar dan gewone hindernissen, was ook al zo hoog.)
    Eigenlijk is het letterlijk wat je op tv ziet haha. Maar dan nog met iets anders erbij. En het regende echt keihard. Dus ik zit onder de modder.
    Gisteren was trouwens eerst Caprilli toen een kürr en toen een recordpoging. Oh en invallan. Was ook echt slopend. Helemaal omdat ik mijn benen bijna niet kan gebruiken en ook de rest van mijn lichaam het niet doet zoals het hoord.

Wow, lang verhaal. Maar ik moet dus zo weer haha.

Veel succes! Ik heb 6 jaar paardgereden, maar ben gestopt.;3

•*• Lululu •*•

Dempsey schreef:
    (...)
    Veel succes! Ik heb 6 jaar paardgereden, maar ben gestopt.;3

Haha, ik heb alles al gedaan wat ik hierboven heb geschreven als het ware. Nu moet ik nog wat andere dingetjes doen.
    Waarom ben je gestopt?

Reality's overrated.

Lake schreef:
    (...)

Haha, ik heb alles al gedaan wat ik hierboven heb geschreven als het ware. Nu moet ik nog wat andere dingetjes doen.
    Waarom ben je gestopt?

Ik was het een beetje zat geworden, ik had geen tijd meer. c:

•*• Lululu •*•

Dempsey schreef:
    (...)
    Ik was het een beetje zat geworden, ik had geen tijd meer. c:

Tja, ik heb nu toch geen andere sport. En ik was vorig jaar Nederlands Kampioen. Dus tja.

Reality's overrated.

Lake schreef:
    (...)

Tja, ik heb nu toch geen andere sport. En ik was vorig jaar Nederlands Kampioen. Dus tja.

Wow, super goed!

•*• Lululu •*•

Dempsey schreef:
    (...)
    Wow, super goed!

Haha, ik ben beter in andere sporten. Maar heb mijn kansen een beetje verspilt door ziek te worden >.<

Reality's overrated.

Helloo beauties. <3

Danmarks Dynamite.

Hello.

Reality's overrated.

Ik ben zo weinig online. omg.
    Hoe gaat ie Noek ?

Danmarks Dynamite.

Redelijk, ik ben kapot en mijn hele lichaam doet pijn.
    En jij Gab?

[ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:37 ]

Reality's overrated.

Lake schreef:
    Redelijk, ik ben kapot en mijn hele lichaam doet pijn.
    En jij Gab?

Ik kijk nu Degrassi, het gaat wel. c:

Danmarks Dynamite.