• Join us:

Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari

Shipnames:

Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

[ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:09 ]

Reality's overrated.

Maliksch schreef:
    (...)

Ah oké. Het gaat, hoe gaat ie met jou ?

Wat is er dan dat ,,het gaat"? Het kan dus dan beter, I guess. Of you'd like to, you can tell me what's on your mind. Met mij gaat het goed; ik heb maar twee onvoldoendes voor de toetsweek en de rest van de cijfers zijn (best) wel goed, vind ik, dus ik ben heel vrolijk. Vooral omdat ik alleen nog donderda rapport moet halen en volgende week al vrij ben, terwijl het nog niet officieel vakantie is. Me gusta! c:

iSkyscraper schreef:
    (...)

Wat is er dan dat ,,het gaat"? Het kan dus dan beter, I guess. Of you'd like to, you can tell me what's on your mind. Met mij gaat het goed; ik heb maar twee onvoldoendes voor de toetsweek en de rest van de cijfers zijn (best) wel goed, vind ik, dus ik ben heel vrolijk. Vooral omdat ik alleen nog donderda rapport moet halen en volgende week al vrij ben, terwijl het nog niet officieel vakantie is. Me gusta! c:

Ik heb morgen mijn twee 'meeste' leerwerk vakken en ik heb nog niet geleerd en ik heb geen fut ervoor en oh well..
    Still ruzie met die vriendin. Beetje gemengde gevoelens..

En mooizo !

Danmarks Dynamite.

Maliksch schreef:
    (...)

Ik heb morgen mijn twee 'meeste' leerwerk vakken en ik heb nog niet geleerd en ik heb geen fut ervoor en oh well..
    Still ruzie met die vriendin. Beetje gemengde gevoelens..

En mooizo !

I know that feeling. Ik heb daardoor niet goed gepresteert voor scheikunde; ik had een 5 of hoger kunnen halen i.p.v. een 4,7. Anyway, succes met leren. Morgen ben je van die vakken af en dan gaat het leren makkelijker - ik had dat in ieder geval wel. Succes morgen, Gabe!
    Ruzie? Wat is er dan gebeurt? :c

iSkyscraper schreef:
    (...)

I know that feeling. Ik heb daardoor niet goed gepresteert voor scheikunde; ik had een 5 of hoger kunnen halen i.p.v. een 4,7. Anyway, succes met leren. Morgen ben je van die vakken af en dan gaat het leren makkelijker - ik had dat in ieder geval wel. Succes morgen, Gabe!
    Ruzie? Wat is er dan gebeurt? :c

Haha, ja. Zo zie ik het ook hoor.
    En ja, met een vriendin. Ze heeft dus achter mijn rug over mij gepraat, maar dat heb ik dus gehoord..
    En nu is zij boos op mij en negeert me, terwijl ik eigenlijk diegene hoor te zijn die boos zou moeten zijn.

Danmarks Dynamite.

Maliksch schreef:
    (...)

How are you ?

I'm oké.

Reality's overrated.

Paynez schreef:
    (...)

I'm oké.

Okay. <3

Danmarks Dynamite.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Maliksch schreef:
    (...)

Haha, ja. Zo zie ik het ook hoor.
    En ja, met een vriendin. Ze heeft dus achter mijn rug over mij gepraat, maar dat heb ik dus gehoord..
    En nu is zij boos op mij en negeert me, terwijl ik eigenlijk diegene hoor te zijn die boos zou moeten zijn.

Wat een lullige rotstreek van haar! Jij bent inderdaad degene die boos zou moeten zijn. Sta erboven en reageer er niet te veel op. Jij weet de waarheid en daar gaat het om; het is jullie vriendschap en jij kent de waarheid en dus het vertrouwen van jouw kant. Anderen gaat dat geen zak aan. Dit is tussen jou en haar. Hopelijk realiseet ze zich dat dit fout is van haar kant.

iSkyscraper schreef:
    (...)

Wat een lullige rotstreek van haar! Jij bent inderdaad degene die boos zou moeten zijn. Sta erboven en reageer er niet te veel op. Jij weet de waarheid en daar gaat het om; het is jullie vriendschap en jij kent de waarheid en dus het vertrouwen van jouw kant. Anderen gaat dat geen zak aan. Dit is tussen jou en haar. Hopelijk realiseet ze zich dat dit fout is van haar kant.

Tja, klopt.
    Ik ben blij dat ik niet zo goed met haar bevriend was, want dan had het nog harder aangekomen..

Danmarks Dynamite.

Maliksch schreef:
    (...)

Tja, klopt.
    Ik ben blij dat ik niet zo goed met haar bevriend was, want dan had het nog harder aangekomen..

Awh, ja, jeetje, dat zou dan echt heel vervelend zijn geweest. Gelukkig is de vriendschap niet zo ver gekomen, want nu weet je wat je aan haar hebt.

iSkyscraper schreef:
    (...)

Awh, ja, jeetje, dat zou dan echt heel vervelend zijn geweest. Gelukkig is de vriendschap niet zo ver gekomen, want nu weet je wat je aan haar hebt.

Precies dat, haha.

Danmarks Dynamite.

Maliksch schreef:
    (...)

Okay. <3

And you?

Reality's overrated.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Melieke schreef:

Larry <3 (Zie de laatste gif in de beginpost ^^)

Reality's overrated.

Paynez schreef:
    (...)

And you?

Het gaat, haha.

Danmarks Dynamite.