Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:
| Reality is for people that lack imagination |
Daikazoku schreef: Ik ben een volgens mij een hele slechte otaku c:
Ichiya schreef: (...) Hahahaha, hoezo? :'D
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
Daikazoku schreef: (...) Ik weet er heel weinig vanaf en heb nog niet zo heel veel anime's gekeken :'3
No growth of the heart is ever a waste
Ichiya schreef: (...) Nou en! Het gaat er niet om hoeveel anime je al hebt gekeken en geloof me, het "er veel vanaf weten" komt vanzelf.
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Shion schreef: (...) Ok help me even, waar is dat plaatje van
^^ aahhh dankje ;d Nu zie ik het wel, haha. Hmmm ik moest deze gewoon even plaatsen;
Shion schreef: ^^ aahhh dankje ;d Nu zie ik het wel, haha. Hmmm ik moest deze gewoon even plaatsen;
[ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 20:23 ]
Dragneel schreef: (...) Shinra is mijn favoriet van heel Durarara, naast Izaya. c:
Shion schreef: (...) Shizuoo!! ;d -Hij is serieus mijn achtergrond op de mac.. Op deze is het Megurine Luka..-
Dragneel schreef: (...) Aaaah hij ook. ;A; SO MUCH TO CHOOSE FROM
oeh een anime topic hihi
[ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:46 ]
“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”
Nejehehehe 8D
Daikazoku schreef: Nejehehehe 8D