• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Naja, meestal is het zo dat een halfwas op een bepaalde leeftijd wordt gemerkt. Ach ja, Nux zal wel haar reden hebben om je nu pas te merken.' zei ze met een glimlach en ik keek haar vragend aan ,maar liet het er maar bij zitten.
    'Bevalt het leven je als halfwas tot nu toe?' vroeg ze toen en ik zuchtte even ,waarna ik mijn hoofd schud.
    "Nee ,niet echt. Mijn ouders haten me ,ik mag nooit meer mijn zusje zien en nu weet ik totaal niet meer wie ik ben."zucht ik zacht
    Nee ik zou veel liever mijn normale leventje weer leiden. Het was niet dat ik iets tegen de vampieren en andere halfwassen had ,dat zeker niet maar ik voel me gewoon het buitenbeentje. Teal lijkt te voelen ,dat ik het niet echt prettig vind en ze heeft me een kopje ,waardoor ik weer wakker word uit mijn gedachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kian Sam Young
    'Nou, dan gaan wij maar weer hé.' Zei hij nogal ongemakkelijk tegen haar. 'We zien je straks anders weer bij het eten.' Ik liep alvast vooruit, en hoorde de voetstappen van Stark de mijnes volgen. 'Zeg, hoezo wou je ineens zo snel weg?' Hij keek me onderzoekend aan en ik stopte met lopen. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik had geen zin in dr,' mompelde ik en keek hem aan. Amy kwam aanlopen en krabbelde aan mijn broek, waarschijnlijk omdat ik haar moest optillen. Ik bukte en pakte het kleine schepsel op en plaatste haar op mijn schouder. Ze stak haar nageltjes in mijn schouder, wat mij een pijnlijke scheut gaf. 'Ik heb honger, sorry,' ik wees naar de zaal en verontschuldigde me.

    Hayden Dylan Morran

    'Ja is goed. Hopelijk zit ik niet weer met zo'n pestkop opgescheept,' zucht Michael nadat hij toestemde te gaan kijken bij de kamerverdelingen. Bij het prikbord was het vol met leerlingen die ook wilden weten bij wie ze op de kamer zaten. Ik kijk even gauw waar Hugo is, want ik wil niet dat hij klem komt te zitten tussen al die mensen. Gelukkig is hij, net zoals de meeste andere katten, slim en is hij ergens op een rustige plek gaan zitten. Ik verwacht dat hij mij wel zal volgen als ik weet waar mijn kamer is.
    Mijn aandacht word weer naar Michael getrokken als ik hem hoor roepen: 'Yes!'
    'We zitten samen,' zegt hij vrolijk tegen mij als ik naar hem toegelopen ben.
    'Wauw, geweldig!' roep ik verbaasd uit, blij dat ik dit keer wel een leuke kamergenoot heb. 'Laten we dan maar onze kamer gaan zoeken en onze spullen daar dumpen, want ik geloof dat we zo meteen al gaan eten.' Ik pak mijn koffer en andere spullen weer vast en loop naar de gang, waar onze kamer zich moest bevinden.

    {Kan het misschien iets minder snel met die meldingen? Want ik reageer niet zo vaak en tis irritant als mijn persoontje met iemand in gesprek is en we dan al een stuk verder zouden moeten zijn....}


    Stenenlikker

    Audrey Lynn Winchester:
    'Nee ,niet echt. Mijn ouders haten me ,ik mag nooit meer mijn zusje zien en nu weet ik totaal niet meer wie ik ben.' zuchtte hij zachtjes. Ik keek de jongen meelevend aan. Ik wist hoe het was om pas gemerkt te zijn. De eerste weken waren vreselijk.
    'Ik weet hoe je je voelt, mijn eerste jaar als halfwas is ook niet erg gemakkelijk geweest. Ik had vorig jaar niet veel vrienden. Om eerlijk te zijn, helemaal geen. Ik was te onzeker over mijn nieuwe leven als halfwas, dat ik me terug trok van alles en iedereen en me afsloot van de wereld. Ik creëerde mijn eigen wereld, maar daar werd ik niet echt bepaald gelukkig van. Mijn ouders hadden het ook moeilijk met het feit dat ik een halfwas was. Ze lieten maanden lang niks meer van zich horen en nu nog steeds heb ik nog niks van ze gehoord. Maar gelukkig had ik Nala, dus ik was niet helemaal alleen.' vertelde ik hem. Ja, dit was de eerste persoon aan wie ik mijn verhaal vertelde. Misschien ook omdat dit het langste gesprek was die ik tot nu toe ooit met iemand heb gehad, hier, in Het huis van de nacht.
    'Er zullen vast wel momenten zijn dat je je eenzaam zult voelen, maar het zal beter worden. Je zult genieten van het leven als een halfwas. De weg zal zwaar worden, maar met de juiste mensen zul je er wel doorheen komen. Weet dat je nooit alleen zult zijn, want bij deze zal ik zeker voor je klaar staan. Ik zal je alle steun bieden die je nodig zult hebben. Ik zal je een vriend geven, eentje waar ik voor had gewenst toen ik er één nodig had.' Ik glimlachte naar Thomas. Iets aan hem deed me aan mezelf denken.
    'Misschien lijkt het nu allemaal tegen te vallen, maar geloof me, er zal een dag komen dat alles beter zal gaan. Misschien morgen niet, of die dag daarna niet, maar ooit zal die komen.' Ik legde kort mijn hand op zijn schouder en kneep er bemoedigend in. Ik zou dag en nacht klaar voor hem staan, en ik zou een goede vriend voor hem zijn, maar uiteindelijk lag de keus bij hem. En ondanks dat ik het voor hem deed, wist ik diep van binnen dat ik het ook voor mezelf deed, om eindelijk een echte vriend te kunnen hebben.


    "We accept the love we think we deserve."

    (Silvanaa, okee uhm ja morgen ben ik bij don)


    It's darkest just before the dawn <3

    James Daniel Stark:
    'Ik had geen zin in dr,' mompelde Kian en keek me aan. 'Ik heb honger, sorry,' Hij wees naar de zaal en verontschuldigde zichzelf.
    'Ja, ik ook. Als ik eten zie dan val ik meteen aan!' grinnikte ik en liep de eetzaal binnen om direct opzoek te gaan naar eten.
    De eetzaal was ontzettend groot, groter dan ik had verwacht. Er stonden verscheidene hout, gelakte tafels verspreid in de zaal en ik zag een aantal halfwassen die al aan het eten waren.
    'Imma join!' mompelde ik en liep vlug naar een grote tafel waar allemaal verschillende etenswaren op stonden. Ik pakte een lekker groot bord en schepte die helemaal vol tot op de rand. Ik liep door naar een tafel die nog helemaal leeg was en keek even om me heen om te kijken waar Kian was. Hij stond nog bij het buffet eten op te schepen, en aan zijn aan bord te zien had ook hij behoorlijke trek.
    Toen mijn maag waarschuwend begon te knorren dacht ik geen twee keer na en viel direct aan op mijn bord. Hmm... het eten hier was net zo overheerlijk als in Chicago. Love it!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 18:39 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Cuthalion schreef:
    Hayden Dylan Morran

    'Ja is goed. Hopelijk zit ik niet weer met zo'n pestkop opgescheept,' zucht Michael nadat hij toestemde te gaan kijken bij de kamerverdelingen. Bij het prikbord was het vol met leerlingen die ook wilden weten bij wie ze op de kamer zaten. Ik kijk even gauw waar Hugo is, want ik wil niet dat hij klem komt te zitten tussen al die mensen. Gelukkig is hij, net zoals de meeste andere katten, slim en is hij ergens op een rustige plek gaan zitten. Ik verwacht dat hij mij wel zal volgen als ik weet waar mijn kamer is.
    Mijn aandacht word weer naar Michael getrokken als ik hem hoor roepen: 'Yes!'
    'We zitten samen,' zegt hij vrolijk tegen mij als ik naar hem toegelopen ben.
    'Wauw, geweldig!' roep ik verbaasd uit, blij dat ik dit keer wel een leuke kamergenoot heb. 'Laten we dan maar onze kamer gaan zoeken en onze spullen daar dumpen, want ik geloof dat we zo meteen al gaan eten.' Ik pak mijn koffer en andere spullen weer vast en loop naar de gang, waar onze kamer zich moest bevinden.

    {Kan het misschien iets minder snel met die meldingen? Want ik reageer niet zo vaak en tis irritant als mijn persoontje met iemand in gesprek is en we dan al een stuk verder zouden moeten zijn....}

    [Is goed, ik zal er aan denken.]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Is goed, ik zal er aan denken.]


    {Dank je ^^}


    Stenenlikker

    [ @Jamie; cool, dan ben ik in drievliet ^^ misschien kom ik in de avond nog even langs, als jij terug bent van koor (;
    @Cuthalion; geen probleem ^^ ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Michael Elliot Turner

    'Wauw, geweldig!' Roep Hayden verbaasd uit. Ja ik kon wel een dansje doen van vreugde ,maar aangezien er te veel mensen waren ,hield ik me in. Of ik kon onzichtbaar worden...
    'Laten we dan maar onze kamer gaan zoeken en onze spullen daar dumpen, want ik geloof dat we zo meteen al gaan eten.'zegt Hayden ,waardoor ik wakker schrik uit mijn gedachten en knik. Ik pak mijn koffers vast en ,volg hem dan naar onze kamer. "Dit jaar word echt een topjaar! "zeg ik blij. Zodra we in kamer 23 aankwamen ging ik alvast de kamer binnen. "Eigenlijk is dit echt zo handig dan we een laag kamer nummer hebben ,minder ver lopen."zeg ik met een grijnsje en kijk dan naar de bedden ,ik besloot het linkse bed te nemen ,aangezien ik iets heb met links...
    Catnip ,springt van mijn schouders af en legt zich meteen op het bed.
    "Zouden er veel nieuwe mensen zijn?"vraag ik Hayden dan. Ergens hoopte ik van niet anders is het zo vreemd om nieuwe mensen te leren kennen en daar ben ik nogal schuw van.

    (post later met thomas ,want nu moet ik naar de bios :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    Michael Elliot Turner

    'Wauw, geweldig!' Roep Hayden verbaasd uit. Ja ik kon wel een dansje doen van vreugde ,maar aangezien er te veel mensen waren ,hield ik me in. Of ik kon onzichtbaar worden...
    'Laten we dan maar onze kamer gaan zoeken en onze spullen daar dumpen, want ik geloof dat we zo meteen al gaan eten.'zegt Hayden ,waardoor ik wakker schrik uit mijn gedachten en knik. Ik pak mijn koffers vast en ,volg hem dan naar onze kamer. "Dit jaar word echt een topjaar! "zeg ik blij. Zodra we in kamer 23 aankwamen ging ik alvast de kamer binnen. "Eigenlijk is dit echt zo handig dan we een laag kamer nummer hebben ,minder ver lopen."zeg ik met een grijnsje en kijk dan naar de bedden ,ik besloot het linkse bed te nemen ,aangezien ik iets heb met links...
    Catnip ,springt van mijn schouders af en legt zich meteen op het bed.
    "Zouden er veel nieuwe mensen zijn?"vraag ik Hayden dan. Ergens hoopte ik van niet anders is het zo vreemd om nieuwe mensen te leren kennen en daar ben ik nogal schuw van.

    (post later met thomas ,want nu moet ik naar de bios :3 )


    [is goed hoor, veel plezier! ps. welke film ga je loeren? ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Ik weet hoe je je voelt, mijn eerste jaar als halfwas is ook niet erg gemakkelijk geweest. Ik had vorig jaar niet veel vrienden. Om eerlijk te zijn, helemaal geen. Ik was te onzeker over mijn nieuwe leven als halfwas, dat ik me terug trok van alles en iedereen en me afsloot van de wereld. Ik creëerde mijn eigen wereld, maar daar werd ik niet echt bepaald gelukkig van. Mijn ouders hadden het ook moeilijk met het feit dat ik een halfwas was. Ze lieten maanden lang niks meer van zich horen en nu nog steeds heb ik nog niks van ze gehoord. Maar gelukkig had ik Nala, dus ik was niet helemaal alleen.' zei ze en ik kijk haar lichtjes verbaasd aan. Ze zag er wel uit alsof ze veel vrienden zou hebben ,dus ik was best wel verbaasd. 'Er zullen vast wel momenten zijn dat je je eenzaam zult voelen, maar het zal beter worden. Je zult genieten van het leven als een halfwas. De weg zal zwaar worden, maar met de juiste mensen zul je er wel doorheen komen. Weet dat je nooit alleen zult zijn, want bij deze zal ik zeker voor je klaar staan. Ik zal je alle steun bieden die je nodig zult hebben. Ik zal je een vriend geven, eentje waar ik voor had gewenst toen ik er één nodig had.' zei ze glimlachend en ik glimlachte terug naar haar. "Dank je,dat is erg aardig van je."zeg ik met een glimlach.
    'Misschien lijkt het nu allemaal tegen te vallen, maar geloof me, er zal een dag komen dat alles beter zal gaan. Misschien morgen niet, of die dag daarna niet, maar ooit zal die komen.' zei ze weer en nam me bij mijn schouders vast om er een bemoedigend kneepje in te geven. "Ja je hebt gelijk."zeg ik. Ik moest niet zo negatief denken ,maar helaas is het erg moeilijk om dat niet te doen. Ik bedoel ,hoe zou ik reageren als mijn lichaam de verandering zou afstoten ,zouden er überhaupt wel mensen me willen helpen of zouden ze ,zoals Raven zei ,zo ver mogelijk van me vandaan gaan. Ik schudde die gedachten van me af en kijk Audrey weer aan. "Had je vorig jaar echt geen vrienden?"vroeg ik haar zachtjes. Ze was zo aardig ,wie zou er nou geen vrienden met haar willen zijn? Of met Raven die ook zei dat ze geen vrienden had. Eigenlijk had ik meer verwacht dat ik geen vrienden zou maken ,maar eigenlijk heb ik nu al een soort van 2 vrienden gemaakt ,aar ik al erg blij mee was.

    (The intership en hij was zoooo awesome!! ;D )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Audrey Lynn Winchester:

    'Had je vorig jaar echt geen vrienden?' vroeg Thomas me lichtelijk verbaasd. Ik glimlachte zwakjes naar hem en schudden mijn hoofd.
    'Nee, ik was vorig jaar erg verlegen en vooral onzeker, en daardoor nam ik niet de moeite om mensen te leren kennen. Blijkbaar had ook niemand de moeite gedaan om mij te leren kennen.' In mijn eerste jaar dacht ik continue aan het feit dat mijn lichaam de veranderingen elk moment kan afstootten, en dat had mij echt de stuipen op het lijf gejaagd. Vooral toen ik vorig jaar één van de weinige getuigen was die heeft moeten toe kijken hoe een vijfdejaars zijn verandering afstootte. Het was vreselijk om te zien hoe al het bloed uit zijn neus, oren en ogen stroomde. Continue had hij bloed opgehoest, en zelfs zijn tranen waren rood geweest.
    Ik schudde vlug die vreselijke gedachten weg en keek weer naar Thomas.
    'Maar maak je maar geen zorgen, ik weet zeker dat jij veel vrienden zult maken.' sprak ik hem bemoedigend toe en glimlachte warm naar hem. 'Maar ik heb best wel trek gekregen, dus zullen we maar wat te eten gaan halen?' zei ik en wees op het grote buffet toen we de eetzaal binnen liepen. Het water liep me al in de mond toen ik er naar keek.


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Audrey glimlachte zwakjes en schudde haar hoofd.'Nee, ik was vorig jaar erg verlegen en vooral onzeker, en daardoor nam ik niet de moeite om mensen te leren kennen. Blijkbaar had ook niemand de moeite gedaan om mij te leren kennen.' zei ze en ik knikte zachtjes.
    'Maar maak je maar geen zorgen, ik weet zeker dat jij veel vrienden zult maken.' zei ze bemoedigend en ik glimlach even.
    "En dan zal ik er voor zorgen dat je ook veel vrienden krijgt." beloof ik haar.
    'Maar ik heb best wel trek gekregen, dus zullen we maar wat te eten gaan halen?' vroeg ze terwijl ze naar het buffet wees.
    Ik had echt honger gekregen nu en het zag er zo lekker uit. Ik knikte als antwoord op Audrey's vraag en ga met haar mee richting het buffet.
    Ik nam een flesje water en een broodje met ham en groenten en wacht daarna op Audrey ,voordat we een tafeltje moeten gaan zoeken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayden Dylan Morran

    'Dit jaar word echt een topjaar!' zegt Michael blij en ik ben het helemaal met hem eens. Een kamer met een van mijn beste vrienden delen, is veel beter dan delen met een jongen die je niet echt mag. Ik vroeg me af in hoeverre we bij elkaar in de klas zouden zitten en welke keuze vakken hij eigenlijk deed. Nahja, dat zou ik later wel vragen, tijdens het eten ofzo.
    Samen lopen we naar kamer 23, een van de eerste kamers die we tegenkomen. 'Eigenlijk is dit echt zo handig dan we een laag kamer nummer hebben, minder ver lopen,' zegt Michael met een grijnsje als we bij onze kamer zijn aangekomen.
    'Dat is inderdaad wel heel handig,' zeg ik. 'Ook handig als je je verslapen hebt ofzo, hoef je minder ver te hollen om op tijd te komen.' Ik dump mijn spullen op het overgebleven bed, gezien Michael het linkerbed al in beslag heeft genomen. Niet dat ik dat erg vind, het maakt mij niet echt uit aan welke kant ik slaap, zolang ik maar lekker slaap. Ondertussen komt Hugo de kamer binnengetrippeld. Na een kopje tegen mijn been gegeven te hebben springt hij op mijn bed om daar lekker te gaan liggen, netzoals Catnip op Michaels bed is gesprongen.
    'Zouden er veel nieuwe mensen zijn?' vraagt Michael mij.
    'Denk niet echt in ons jaar. Waarschijnlijk wel veel nieuwe 3de jaars, maar ik denk niet dat het 5de jaar er veel mensen bij krijgt.' Ik weet van Michael dat hij niet zo dol is op het ontmoeten van nieuwe mensen, iets wat ik nooit zo geweldig vindt.
    'Maar zullen we naar de eetzaal gaan? Ik geloof dat het welkomstmaal bijna gaat beginnen.'


    Stenenlikker