• Voor CKV moest ik een praktische opdracht doen. Voor de mensen die niet bekend zijn met het vak en/of deze uitdrukking: CKV staat voor Cultuur en Kunstvorming en een praktische opdracht houdt in dat je geen opdracht van de leraar krijgt, maar zelf iets verzint dat je helemaal gaat uitvoeren en uiteindelijk kan laten zien. Dit kan muziek zijn, schilderijen, film, mode, noem het maar op, want alles is kunst. Dit mag samen of in een groepje. Ik heb uiteindelijk een filmpje gemaakt met een ander meisje. In dit filmpje gebruiken we allemaal "tweedehands materiaal", dus niks is zelf gemaakt, behalve het idee. Wel is alles zelf gemixt en geedit. Het moet uiteindelijk een nachtmerrie voorstellen. Volgens mijn leraar hebben we talent voor video's maken :')
    Pas op! Word je snel bang, kan je slecht tegen horror en thriller en heb je een té levendige verbeelding, kijk dit filmpje dan niet! Al het beeldmateriaal komt uit horror en thriller films.

    Als je wel trailers enzovoort kan kijken, dan is dit wel mogelijk om te zien. Ikzelf ben ook niet zo'n horrorfan en ik kan het ook zien zonder slapeloze nachten. Deze waarschuwing is gewoon voor de zekerheid.

    Oortjes creëren een extra spannend effect (:

    En, hoe vonden jullie het? Misschien tips?


    From these ashes, I will rise

    Oh god. Ik schrok me rot toen dat meisje zich omdraaide o.o
    Maar het filmpje is erg goed


    26 - 02 - '16

    Ugh, complimenten.
    Note to myself: kijk geen dingen voor het slapengaan als het staat aangegeven dat het eng is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ziet er goed uit. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh godverdomme, tuurlijk Samantha. Eerst klikken en dan pas de waarschuwing lezen. The last time you did that you ended up reading a gay fanfiction with necrophilia in it. Haven't you learned from the past? *self-loathing*
    /Kan absoluut niet tegen horror, so yeah XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    JJHamblett schreef:
    Ugh, complimenten.
    Note to myself: kijk geen dingen voor het slapengaan als het staat aangegeven dat het eng is.



    godverdomme waarom kijk ik zo laat nog?!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hashirama schreef:
    Oh godverdomme, tuurlijk Samantha. Eerst klikken en dan pas de waarschuwing lezen. The last time you did that you ended up reading a gay fanfiction with necrophilia in it. Haven't you learned from the past? *self-loathing*
    /Kan absoluut niet tegen horror, so yeah XD.

    Ik dacht nog: Laat ik het maar in grote rode letters zetten, dan lezen mensen er niet overheen :')


    From these ashes, I will rise

    Ik stopte bij de 27ste seconde omdat ik het te eng vind. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Oeh, creepy. Welke films hebben jullie gebruikt? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw.


    'Darling, just hold on'

    Alecia schreef:
    Oh god. Ik schrok me rot toen dat meisje zich omdraaide o.o
    Maar het filmpje is erg goed


    This


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Da's een nasty nachtmerrie :'D Goed gedaan! Alleen jammer dat je soms die tekst erbij ziet uit de trailers. Herkende best veel films, haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Threnody schreef:
    (...)
    Ik dacht nog: Laat ik het maar in grote rode letters zetten, dan lezen mensen er niet overheen :')

    LOLOLOL don't blame yourself tho', I'm the kind of idiot who does XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt ongelooflijk gaaf gedaan! Petje af. Heel netjes.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ubiquitous schreef:
    Oeh, creepy. Welke films hebben jullie gebruikt? (:

    Staat in de beschrijving op Youtube en aan het eind van de video (:
    Cherbourg schreef:
    Da's een nasty nachtmerrie :'D Goed gedaan! Alleen jammer dat je soms die tekst erbij ziet uit de trailers. Herkende best veel films, haha.

    Jaa, we hadden af en toe een beetje ruzie met de fade in/ fade out, waardoor er wat dingen blijven hangen als het mis gaat.


    From these ashes, I will rise

    ik keek de eerste 19 seconden, tot schrok ik me dood en heb ik het weggeklikt xD (kan daar echt totaal niet tegen)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque