• Het Demi Lovato Fantopic!



    Name: Demetria Devonne "Demi" Lovato
    Date of birth: 20 augustus 1992, Dallas (Texas)



    Lovatics:
    ~ Filettino || Myke || 25 juli || Favourite songs: Lightweight - Heart Attack
    ~ Memoria || Aniek || 24 december || Favourite songs: What to do - Made in the USA
    ~ Amaray || Marlijn || 24 december || Favourite songs: Warrior - Me, Myself and Time
    ~ Bechemi || Miriam || 5 maart || Favourite songs: Never Been Hurt - In Case
    ~ Russo || Evelien || 4 juli || Favourite songs: Me, Myself and Time - What to do
    ~ LauraAime1D || Laura || 29 januari || Favourite song: Warrior
    ~ Carmen1DDemi || Carmen || 8 mei || Favourite songs: Never Been Hurt - Fix A Heart
    ~ Melieke || Melissa || 22 janurari || Favourite songs: Made in the USA - Really Don't Care
    ~ Donoghue || Anouk || 17 maart
    ~ Madhouse || Berna || 9 november
    Naamsverandering doorgeven a.s.a.p.



    ,,Stay strong." - Demi Lovato
    De laatste op de pagina laatste pagina opent het nieuwe topic.


    Demi Lovato's Twitter account: demetria lovato
    Myke's Demi Lovato fan Twitter account: We Are One: Lovatics

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 16:20 ]



    Ik vind dit niet eens heel erg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die valt nog mee ja, maar ik had deze gezien en die vind ik wel wat slechter, haha:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Na 15 seconden zie je toch al dat het aan de geluidsinstellingen ligt? :W
    Ik volg zelf zangles, en als ik elke keer mijn liedjes perfect zou zingen, zou ik het ook niet meer volgen.
    Dat is alleen maar het bewijs dat ze live zingt, en als mensen zeggen 'ze zingt slecht', stel ik me daar echt rampscenario's bij voor, maar dat is het absoluut niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is wel waar. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Demi zingt heel goed live, maar ook niet altijd even zuiver of helder of wat dan ook.
    Dat is nou eenmaal een nadeel van live zingen, en ik zou het in mn broek doen, elke keer ik voor zo'n grote zaal zou staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, inderdaad, dat zou ik ook hebben! Ik volg ook zanglessen, en ik heb al een paar keer op school opgetreden, maar het blijft eng. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lupone schreef:
    Demi zingt heel goed live, maar ook niet altijd even zuiver of helder of wat dan ook.
    Dat is nou eenmaal een nadeel van live zingen, en ik zou het in mn broek doen, elke keer ik voor zo'n grote zaal zou staan.

    Ik zou zeggen het went. Maar to be honest, het went niet. Tenminste ik ben er nog niet aan gewend geraakt.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen het went. Maar to be honest, het went niet. Tenminste ik ben er nog niet aan gewend geraakt.


    Doet het niet. Echt niet.
    Ik speel zelf al 6 jaar toneel, en daar mag je me zowat alles bij laten doen, maar ik durf niet eens voor mijn ouders/zus te zingen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 21:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha ik kijk steeds dir filmpjs rn steeds komt ik terugven staat er weer een nieuwe en dan ga ik weer luisteren en dan hebben julie het steeds alweer over een andere


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Maar toch, ik durf eerder voor een grote zaal te zingen dan voor een klein groepje mensen... Je merkt gewoon dat dat kleine groepje je aanstaart.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Momenteel gaat het over live-zingen in het algemeen :Y)
    En dat nieuwe liedje is idd leuk ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bechemi schreef:
    Maar toch, ik durf eerder voor een grote zaal te zingen dan voor een klein groepje mensen... Je merkt gewoon dat dat kleine groepje je aanstaart.


    Nope :W
    Ik begin een beetje comfortabel te worden bij de zangles (daar zing ik voor 3 mensen), maar op het klasconcert was zo'n 100 man.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    (...)

    Doet het niet. Echt niet.
    Ik speel zelf al 6 jaar toneel, en daar mag je me zowat alles bij laten doen, maar ik durf niet eens voor mijn ouders/zus te zingen.

    Nouja ik speel samen t een vriendinvenvwe worden regelmatig gevraagd op te treden. Laatst op een festival hier in de buurt, maar op een vreemdevmanier ben ik dan veel minder zenuwachtig dan als ik het voor bekenden moet doen op school bijvoorbeeld.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Nouja ik speel samen t een vriendinvenvwe worden regelmatig gevraagd op te treden. Laatst op een festival hier in de buurt, maar op een vreemdevmanier ben ik dan veel minder zenuwachtig dan als ik het voor bekenden moet doen op school bijvoorbeeld.


    Ja, dat heb ik ook


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wanneer komt Demi eigenlijk weer naar NL?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.